piątek, 7 listopada 2014

Zakupy - Rossmann, ezebra, Biedronka


Hej!
Zebrało mi się trochę nowych rzeczy, więc czas na haul! Co prawda już zaraz w Rossmannie wielka promocja, ale ja chyba jednak się nie skuszę (chyba że na jakieś tusze do rzęs). Dlatego zapraszam Was dzisiaj na chwalipięctwo :D

Rossmann
Czepek kąpielowy - potrzebny mi do maseczek, bo poprzedni mi się rozdupczył:

Alterra, Szampon dodający objętości Papaja i Bambus - ulubieniec w codziennej pielęgnacji. Miałam kupić inny, ale w końcu wzięłam ten :D
BabyDream, Wind-und Wettercreme - kupiłam z myślą o kremowaniu włosów :D

Alterra, SOS Lippenpflege, Pomadka do ust z granatem - mam podstawową wersję i byłam szalenie ciekawa tej. Udało mi się dostać tę pomadkę poza Lublinem, bo tu w Rossmannach nie widziałam.
Alterra, Olejek do twarzy Granat BIO - nie wiem po co go kupiłam, ale może sprawdzi się do twarzy :)

Isana Dezodorant egzotyczny i Isana Med Dezodorant do skóry wrażliwej - wzięłam na próbę, bo nie miałam jeszcze dezodorantów w sprayu z Isany. Kupiłam dwa, żeby mieć na zapas :D

Alouette, Chusteczki nawilżane - taka duperelka, ale za to bardzo przydatna ;)

ezebra
Joanna, Rzepa, Kuracja wzmacniająca - w końcu udało mi się ją kupić stacjonarnie i to w bardzo niskiej cenie. Już dawno miałam chęć pieścić skalp kuracją z Joanny - marzenie się spełniło ;) Strasznie podoba mi się ten aplikator, taaakie to wygodne :)

Bielenda, Szampon błotny z glinką Ghassoul - musiałam zaspokoić swoją ciekawość i kupiłam saszetkę tego szamponu. Zobaczymy, jak to jest myć włosy błotkiem :D
Marion, Natura Silk, Jedwabna kuracja, Maska rozświetlająca włosy - kupiłam na spróbowanie, po prostu :)

Joanna, Naturia, Odżywka z miętą i wrzosem - odżywek nigdy dość! :D

Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym - mam inną wersję tego olejku i chciałam wypróbować ten. Dodaję go do maseczki drożdżowej :)

Biedronka
Body Club, Kąpiel do dłoni, musujące tabletki - kupiłam za grosze, jestem bardzo ciekawa tego produktu, bo nigdy nie miałam czegoś takiego :D

BeBeauty, Green eye, Colour & Volume mascara - też kupiłam za grosze. Szału nie robi, ale jest spoko :)

Apteka
Maść z witaminą A - kupiłam z myślą o moich problemach ze skórą na dłoniach. Maść bardzo mi pomaga i do tego kosztuje grosze :)

Lidl
Parkside, Pistolet do klejenia na gorąco - szalenie przydatna rzecz przy moich robótkach :D

Auchan
Moździerz - długo na niego polowałam i w końcu mam :)

Miałyście coś z tych produktów? Jak tam Wasze łowy? :)

19 komentarzy:

  1. Poszalałaś :) Czepek kąpielowy zawsze się przydaje :) Tego tłuściocha babydream chcesz na włosy kłaść? :D Odważna! Pomadka Alterra z granatem BARDZO mnie zaciekawiła, jak ją zobaczę to kupię natychmiast. Lubię klasyczną, ale zapach trochę mi przeszkadza, tu może będzie lepiej :) Maść z witaminą A lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ten krem miałam na włosach - całkiem spoko doświadczenie. A i zmył się bez problemu :D

      Usuń
  2. Nonono ale zaszalałaś z zakupami :) Ja muszę się przyznać, że uwielbiam dezodoranty z "ISANA", bo nie dość że są tanie to jeszcze mi się sprawdzają rewelacyjnie :)

    zapraszam do mnie na nowy wpis:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Alterra z granatem na twarz, to dopiero będzie doświadczenie :D Daj znać, jak się sprawdza, ja czasem nakładam na twarz olejek rycynowy albo Babydream, oba dobrze się sprawdzają, choć rycynowy może przesuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, czy ten granat mnie nie przesuszy - mam serum o świetnym składzie z olejami, ale chyba właśnie mnie wysusza. Rycynowego używałam do OCM (razem z oliwką Hipp), ale u mnie się nic nie sprawdza. Na włosach prawie wszystko mi się sprawdza, a w przypadku twarzy zupełnie nic :(

      Usuń
  4. Te kuleczki musujące do kąpieli ciekawe jak się będą spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoich nowości znam jedynie kurację Rzepa Joanny- u mnie spisała się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam ją stosować, fajne mrowienie przy użyciu :)

      Usuń
  6. tez mam bardzo ochote na wcierke z Joanny, nawet ostatnio zlecilam siostrze jej zakup, niestety zapomniala :( wiec musze poczekac do nastepnej mojej wizyty w Super Pharm, bo gdzie indziej jej nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dobrze wiedzieć, że Rzepa jest w SP. Ja tam rzadko bywam, to nawet nie wiem, co tam jest, wygodniej mi w ezebrze zamawiać. Nie mogę się doczekać efektów :)

      Usuń
  7. Fajne kosmetyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak ta granatowa pomadka, bo zwykłą też lubiłam :)
    no i to kremowanie włosów mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę same ciekawości się pojawiły ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamina A jest u mnie niezastąpiona, gdy pojawią się jakieś suche skórki lub mam za bardzo przesuszone usta, sprawdza się idealnie :) U mnie wcierka z Joanny sprawdza się najlepiej ze wszystkich sprawdzonych przeze mnie wcierek, a aplikacja za pomocą aplikatora to czysta przyjemność :) Bardzo fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam używać tej wcierki, ale już mi się podoba - bardzo fajny efekt mrowienia i ten aplikator :)

      Usuń
  11. Fajne zakupy widze :-). A maść z witamina a tez mi jest nie zastąpiona latem np jak mi się robią nie fajne pęcherze na stopach to dzięki tej maści lepiej się goją ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)