piątek, 26 grudnia 2014

BeBeauty Delikatny żel-krem

Hej!
Tym razem mam dla Was recenzję biedronkowego produktu do mycia twarzy. Mimo że lubię testować nowości, to jednak zawsze wracam do któregoś kosmetyku Face Expert!v.

BeBeauty, Face Expert!v, Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy
Z góry zaznaczę, że nie cierpię żeli do mycia twarzy. Wydają mi się takie "ciężkie", a do tego mam wrażenie, że SLS nieco mnie wysusza. Unikam więc żeli jak ognia (chyba, że znajdę jakiś bez SLS) i wybieram pianki albo kremy do mycia. Ten biedronkowy kosmetyk to właściwie krem, a nie żel - jest biały i się nie pieni. Wystarczy niewielka ilość, żeby umyć całą twarz. Ja zazwyczaj używam go do zmywania makijażu twarzy lub przemycia pyszczka z rana i z tym radzi sobie świetnie. Przede wszystkim usuwa zanieczyszczenia i nie wysusza. Nie cierpię tego uczucia "ściągnięcia" skóry, mam wtedy wrażenie, że odpada mi twarz :D
Podsumowując - to bardzo fajny produkt za niewielkie pieniądze (5 zeta). Polecam wypróbować, bo naprawdę warto :)

Macie, używacie? ;)

5 komentarzy:

  1. Żele z Sylveco nie mają SLS :)
    Ja jestem wierna OCM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Sylveco aktualnie nie są na moją kieszeń ;)

      Usuń
  2. Mam niebieski żel z biedronki i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)