wtorek, 23 grudnia 2014

Benefit It's potent! Eye cream

Hejoo!
Dzisiaj chcę Wam pokazać ulubieńca ostatnich dni. Miniaturkę kremu pod oczy Benefit dostałam od koleżanki i naprawdę cieszę się, że mogę go testować. Cena pełnego opakowania jest niestety zaporowa :( Kosztuje ponad stówę O.o
Benefit, It's potent! Eye cream, Rozświetlający krem pod oczy
Skład (ze strony paula's choice)
Water, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Butylene Glycol, Glycerin, Propylene Glycol, Dicaprylate/Dicaprate, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Steareth-21, Linseed Extract, Hexyldecanol, Stearalkonium Hectorite, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Steareth-2, Glyceryl Hydroxystearate, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Alcohol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Chlorphenesin, Dimethicone, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Althaea Officinalis Root Extract, Sweet Almond Extract, Hesperidin Methyl Chalcone, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Steareth-20, Tromethamine, Butylparaben, Ethylparaben, Wheat Protein, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Tetrasodium EDTA, Propylparaben, Oat Kernel Protein, Isobutylparaben, Cocoa Extract, Sodium Hyaluronate, Chlorhexidine Digluconate, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Caprylic/Capric/Succin Triglyceride, Dipeptide-2, Potassium Sorbate, Eriobotrya Japonica Leaf Extract, Palmitoyl tetrapeptide-7, Plankton Extract

Miałam już naprawdę milion kremów/żeli pod oczy i żaden się nie sprawdził. Niby nie były to totalne buble, ale z drugiej strony hity też nie. Od kiedy używam tego kremu, czuję wyraźną różnicę - w końcu okolica pod oczami jest nawilżona. Konsystencja jest treściwa, ale nie "ciężka", na wchłonięcie kremu trzeba chwilę poczekać. Według nazwy, produkt ma rozświetlać, jednak tego nie zauważyłam. W sumie tego nie oczekuję, bo nie mam jakichś wielkich cieni pod oczami. Korektor mi wystarcza, a poza tym nie sądzę, żeby owe cienie kiedykolwiek zniknęły :) Nawilżenie jest dla mnie najważniejsze.
Jestem mega zadowolona z tego kremu i będę szukać jakiegoś tańszego zamiennika, bo cena miażdży :( Jeśli macie kremy pod oczy godne polecenia, dajcie znać w komentarzu :)

Na koniec życzę wszystkim Czytelnikom, żebyście spędzili spokojne Święta Bożego Narodzenia. Zachowajcie rozwagę na drodze - pamiętajcie, że lepiej jest dojechać później, ale dojechać. 
A jeżeli ktoś będzie znudzony świątecznym obżarstwem i Kevinem, to zapraszam na bloga :)

pozdrawiam i miłych Świąt życzę! :*

4 komentarze:

  1. fajnie, że dobrze nawilża, no ale ta cena... ja od siebie polecam tani krem z Ziaji - kozie mleko ;)
    Tobie również życzę zdrowych i wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzonka i życzę wzajemnie wspaniałych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem, ta sama miniaturkę , chyba dołozony został do beglossy :) ciekawy produkt ;) o jestes z Lublina ! super :) dodaję do obserwowanych:) podoba mi się to jak piszesz oraz sam wygląd bloga :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)