niedziela, 14 grudnia 2014

Bi-es Paradiso

Hej!
Od kilku lat uwielbiam słodkie zapachy, chociaż jako nastolatka gustowałam w mocnych perfumach, które teraz z pewnością by mnie wywróciły. Jakiś rok-dwa lata temu w Biedronce zauważyłam psychodeliczne kolorowe opakowanie perfum Bi-es. Rzuciłam się na tester i już wiedziałam, że to jest to. Zaraz potem Mama zrobiła mi prezent i tak oto perfumy znalazły się u mnie. Od tego momentu je uwielbiam :)
Bi-es Paradiso for woman
Opis z wizaz.pl
Połączenie akcentów soczystych owoców ze zmysłowością oraz świeżymi nutami kwiatowymi tworzy uwodzicielski, zmysłowy zapach.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: soczyste mango, nektarynka, różowy grejpfrut
nuta serca: kokos, wodny kwiat, truskawka
nuta bazy: kremowe piżmo, mleko skoncentrowane, drzewo sandałowe 


Zapach jest mega, mega, mega słodki i jeśli ktoś nie jest wielbicielem takich perfum to może się wywrócić. Bardziej wyczuwalne są nuty owocowe i to one dominują. Ogólnie rzecz ujmując nie za bardzo umiem opisywać zapachy (jak większość osób, które znam), więc powtórzę to jeszcze raz - perfumy są naprawdę mega słodkie. Uwielbiam je i na pewno jeszcze nie raz wylądują w mojej kosmetyczce.
Jedyne, czego mogę się przyczepić to trwałości, ale z drugiej strony kosztują niecałe 20 złotych, więc można im to wybaczyć. Są dostępne w Auchan, kioskach, małych drogeriach i sklepikach. 

Lubicie słodkie zapachy? Jakie są Wasze ulubione perfumy? :)

5 komentarzy:

  1. nie lubię słodkich zapachów i myślę, że ten by mnie powalił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aż taką wielbicielką perfum nie jestem, mam kilka flakoników, które uwielbiam (Beyonce Heat Rush, Salvatore Ferragamo Incanto, Celine Dion Sensational, Bruno Banani Pure Woman, Playboy Play it Spicy), wszystkie są słodkawe ale nie do bólu ;) Ale ja psikam się tylko "od okazji", co oznacza że zakup jednego flakonu wystarczy mi na ładnych kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam zapachu, ale skoro jest słodki to pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słodkie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)