piątek, 12 grudnia 2014

Biała perła od Ingrid

Hej!
Kiedy na spotkaniu blogerek dostałam biały perłowy cień i nie miałam pojęcia, do czego będę go używać. Szybko jednak się ogarnęłam, bo przecież taki cień można wykorzystać do rozświetlania.

Ingrid Cosmetics, Egoist eyeshadow, nr 1
Jestem pozytywnie zaskoczona tym cieniem. Miałam kiedyś podkład z tej firmy i nie za bardzo się u mnie sprawdził, więc dlatego podeszłam z rezerwą. Zupełnie niepotrzebnie :) Cień jest świetnie napigmentowany, nie ma żadnego problemu z jego aplikacją. Ja za jego pomocą rozświetlam wewnętrzne kąciku oczu i w tej roli cień świetnie się sprawdza. Do tego trzyma się przez cały dzień na miejscu. Cena też nie jest wygórowana, cień kosztuje mniej więcej 5 złotych. Można go kupić w szafach Ingrid w niektórych drogeriach i Auchan, lub popytać w mniejszych sklepach. Ja jestem mega zadowolona z tego produktu i serdecznie Wam go polecam - świetna jakość na śmieszną cenę :)

Miałyście jakieś cienie Ingrid? :)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze cieni z tej firmy:(
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam nic ztej firmy, nawet jej nigdzie nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kilka produktów wartych uwagi :)

      Usuń
  3. To dobrze, że długo się trzyma, bo w moim wypadku wszelkie jasne cienie w kącikach szybko uciekają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pozytywnie zaskoczona, że aż tak długo się utrzymuje :)

      Usuń
  4. Ja mam z Sensique i sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo przepadam za ich cieniami :D

      Usuń
    2. Ja też za cieniami Sensique nie przepadam :)

      Usuń
  5. Taka biała perła przydaje się w zasobach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sprawa mieć taki cień w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze cieni z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)