sobota, 27 grudnia 2014

Pielęgnacja włosów w grudniu 2014 + plany na styczeń

Hej!
Zapraszam dziś na podsumowanie pielęgnacji włosów w grudniu. W listopadzie pisałam, że chciałabym olejować włosy jak najczęściej i to mi się akurat udało. Nie wypróbowałam jedynie zestawu Charlesa Worthingtona, ale nic straconego :D Oto, czego najczęściej używałam w grudniu:
Olejowanie
Starałam się olejować włosy jak najczęściej. W listopadzie założyłam, że będzie to oliwa z oliwek, ale podczas zakupów w Auchan do koszyka wpadł olej z pestek winogron, który bardzo dobrze się u mnie sprawdza. W Lidlu nabyłam też olejek do masażu, który też służy moim włosom.

Mycie
Jak już wcześniej wspominałam, myję włosy niemal codziennie (chyba, że robię przerwę w ćwiczeniach, to wtedy nie mam potrzeby mycia kłaków). W grudniu najczęściej używałam szamponu Alterra Sensitive 2w1 oraz Szamponu aloesowego Rosa.

Odżywki
Cały czas staram się wykończyć zapasy, ale nie mogłam się powstrzymać przed zakupem Odżywki-aktywatora wzrostu włosów Bańki Agafii. Jestem w fazie testów i nie mogę za dużo o niej napisać, ale mam nadzieję, że już niedługo pojawi się recenzja. Kiedy nie miałam czasu na nałożenie odżywki, spryskiwałam włosy Błyskawiczną odżywką intensywnie nawilżającą z Marion. Poza tym używałam Oleo Repair z Garnier.

Maska
Moim celem było stosowanie maski Kallos Keratin raz w tygodniu i to się udało. Moje włosy bardzo się z nią polubiły, zawsze po jej użyciu są miękkie i wygładzone.

Pielęgnacja skalpu
Tak jak planowałam, wróciłam do Wody brzozowej Gloria. Przez pierwszą połowę miesiąca robiłam też maskę drożdżową, jednak skończyły mi się komponenty, a niestety nie przewidziałam tego w budżecie. W przyszłym miesiącu jednak na pewno do niej wrócę, a więcej o obu kuracjach przeczytacie tutaj. Starałam się też robić peeling skóry głowy, wybierałam saszetki z Marion.

Zabezpieczanie końcówek
Wciąż używam (na zmianę) 3 produktów z firmy Marion - Olejków orientalnych migdały i dzika róża, Kuracji 7 efektów oraz Jedwabnej kuracji. Owe trio bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

Aktualny wygląd włosów:

Plan na styczeń
-olejować jak najczęściej, do tego będę używać oleju z pestek winogron oraz olejku z Lidla
-robić maskę drożdżową na skalp, bo w tym miesiącu trochę to zaniedbałam; mam jednak potrzebne mi komponenty :)
-zrobić laminowanie Marion
-przetestować zestaw Charlesa Worthingtona, może teraz się uda :D
-zrobić coś z włosami; może jakiś kolor, podcięcie, nie wiem jeszcze co :| potrzebuję zmiany, po prostu :D

A jak Wasza pielęgnacja włosów w mijającym miesiącu? Miałyście coś z tych kosmetyków? Dajcie mi też znać, czy chcecie notkę, jak wyglądały moje włosy w 2014 roku - bo to długa historia :D

9 komentarzy:

  1. jak najbardziej chcę notkę z włosami Twymi w 2014 ;)
    I kilka produktów które stosowałaś mam/miałam m.in - kuracja marion, aktywator wzrostu, maska kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie :) Też chcę zacząć olejować włosy , w sumie już od dłuższego czasu się za to zabieram :) http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam maskę Kallosa i aktywator wzrostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie będzie przeczytać jak się miały Twoje włosy w tym roku :) Używałam tego oleju z pestek winogron. Bardzo fajnie się u mnie sprawdzał,ale pod koniec już się męczyłam z jego używaniem, ze względu na duże opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy wyglądają naprawdę ładnie :) śliczny kolor ! Maski z Kallosa stosowałam juz chyba wszystkie , ale totalnym faworytem jest ta zołta-bannanowa :) na suche włosy idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy kuszą innymi Kallosami, a ja nie mogę tego zużyć :(

      Usuń
  6. Włoski ładnie się prezentują:) Ich losy podczas całego roku mogą być interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Kallosa i odżywkę Garniera (jest moim ulubieńcem zeszłego roku:)) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)