poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pomadka z peelingiem Sylveco

Hej!
Od jakiegoś czasu szukałam pomadki pielęgnacyjnej, która nie tylko zabezpieczy usta, ale również je nawilży. Miałam kilka takich, które jedynie zabezpieczały usta przed czynnikami zewnętrznymi, a jak przyszło co do czego, nie radziły sobie z popękanymi i wysuszonymi od choroby wargami. Postanowiłam dać sobie spokój z drogeryjnymi pomadkami (nawet Alterra nie dała rady) i postawiłam na naturalny produkt polskiego producenta.
Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem
Na początku byłam nieco sceptycznie nastawiona do tych peelingujących drobinek. Pomyślałam, że no jak to - przecież peeling będzie tylko bardziej podrażniał popękane usta. Pewne rzeczy ciężko mi sobie wyobrazić, więc musiałam wypróbować. Ta pomadka nie miała łatwo, bo od razu oczekiwałam cudu - miała natychmiast doprowadzić usta do porządku. I tu zaskok - poczułam ulgę zaraz po aplikacji. Drobinki (brązowy cukier trzcinowy) absolutnie nie podrażniają warg, ale delikatnie je złuszczają i poprawiają ukrwienie. Czuć, że pomadka nawilża, usta stają się miękkie i gładkie. Dodatkowo pozostawia delikatną warstewkę ochronną, która bez problemu wytrwa całą noc. Produkt pachnie marcepanem, ale na ustach tego nie czuć.
Jestem zachwycona tą pomadką i inne drogeryjne produkty tego typu poszły w odstawkę. Do tego nie kosztuje wiele, ja za swoją zapłaciłam 9,90 zł w Zielarni Królewskiej w Lublinie. Jest dostępna stacjonarnie, wystarczy popytać :)

Znacie ten produkt? Jakie pomadki ochronne/pielęgnacyjne polecacie? :)

4 komentarze:

  1. muszę właśnie ją kupić bo strasznie mnie kusi ale nie wiem w sumie gdzie ją dostanę, może w aptece :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Carrefoura pomadka ochronna była fajna i kosztowała ok. 4 zł. Tylko nie polecam naturalnej wersji, bo pachnie....jakby zielonymi ogórkami ;D
    Teraz mam pomadkę z AA i ma jedną mocną wadę -> strasznie bieli usta ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)