piątek, 5 grudnia 2014

Pomysł na prezent: Anna Kołomycew Anwen "Jak dbać o włosy"

Hejo!
Jak tylko zobaczyłam, że Anwen wydaje książkę to wiedziałam, że ta pozycja zagości u mnie na półce. Co prawda nie kupiłam jej od razu, ale w sumie dobrze wyszło, bo trafiłam na promocję i zamiast 37 złotych zapłaciłam tylko 27. Nie żałuję, że kupiłem tę książkę, bo naprawdę fajnie mi się ją czytało i pewnie gdybym miała dużo czasu, połknęłabym ją w jeden dzień. 

Anna Kołomycew Anwen "Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki"
Bloga Anwen czytam stosunkowo od niedawna, ale szybko załapałam bakcyla dbania o włosy i często szukam informacji, jak taką pielęgnację ulepszyć. Co prawda ogarniam temat kosmetyków czy podstawowych metod dbania o włosy, ale nie była to jakaś rozległa wiedza i na pewno nieusystematyzowana. Z pomocą przyszła właśnie ta książka i z pewnością przyda się nie tylko początkującym. Na pewno dla osób, które nie miały styczności ze świadomą pielęgnacją będzie strzałem w dziesiątkę, ale i bardziej zaawansowani znajdą tu coś dla siebie.
W książce wszystko jest ładnie i po kolei wytłumaczone, są rozdziały i podrozdziały. Na samym początku możemy się dowiedzieć, jakie mamy włosy, następnie poczytać o włosowych problemach i ich rozwiązywaniu. Następne rozdziały dotyczą dbania o kosmyki oraz tego, czego należy szukać w kosmetykach. Jeżeli macie chęć, tutaj można zapoznać się ze spisem treści oraz fragmentem książki.
Serio, ta książka to prawdziwa skarbnica wiedzy. Fakt, że pewnie wszystkie te informacje można znaleźć w internecie, ale tutaj wszystko jest uporządkowane i nie ma chaosu. Przyjemnie się ją czyta, a do tego jest ładnie wydana (ponad 240 stron, śliski papier, spis treści i skorowidz, ładne zdjęcia, tabelki, okładka ze skrzydełkami).
Naprawdę, szczerze polecam książkę Anwen - będziecie mieli sporo przyjemności z czytania :)

Dajcie znać, czy macie tę książkę i czy Wam się podoba! :)

5 komentarzy:

  1. Mam ją na chciejliście :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na tę książkę :) Póki co rozczytuję się w Bobbi Brown ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ją dostałam jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na prezent, także dla samej siebie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)