poniedziałek, 29 grudnia 2014

Szczoteczka soniczna z Biedronki

Hejo!
Ostatnio przeglądałam jakąś ofertę z Biedronki i zauważyłam szczoteczkę soniczną do mycia zębów. Pomyślałam więc, że napiszę co nieco o swojej na blogu, bo mam ją już z pół roku. Może komuś pomogę dokonać wyboru :D

Biedronka, Szczoteczka soniczna do mycia zębów
Swój zestaw (szczoteczka + dodatkowa "główka" + baterie) kupiłam za 15 złotych. Była masa wzorów i kolorów, ja wybrałam wersję w kolorowe kropki. Kupiłam ją z myślą o wyjazdach, bo w domu używam ciężkiej i ryczącej jak traktor szczotki Spinbrush.
Biedronkowa szczoteczka jest niewielka, lekka i ma małą "główkę". Na początku myślałam, że skoro jest taka mała, to może niedokładnie czyścić. A tu niespodzianka - szczoteczka radzi sobie bardzo dobrze. Nie tylko dobrze myje zęby, ale jest też cicha (Spinbrush słychać w całej chałupie, a ta robi tylko takie "zzzzzz" :D). Jestem z niej naprawdę zadowolona - za taką cenę czego chcieć więcej? ;)

Kto ma szczotę z Biedry? :D

8 komentarzy:

  1. Widziałam kiedyś te szczoteczki w ofercie Biedronki. To taki fajny, mały i ładny gadżet. Z pewnością przydaje się na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna jest :) i cena w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że niektóre produkty w Biedronce są jedynie sezonowo, nie w stałej ofercie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Ale widziałam, że takie szczotki mają być ponownie, więc nic straconego ;)

      Usuń
  4. serio się sprawdza, za 15 zeta? kto by pomyślał :P to może się skuszę jak jeszcze będzie kiedyś dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :) Tanie nie znaczy złe ;) Tak jak napisałam na początku postu, ma być (albo już jest) dostępna ponownie :)

      Usuń
  5. Mnie kusi soniczna z sony, ale za 750 :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)