sobota, 6 grudnia 2014

TAG: 11 włosowych pytań

Cześć!
Dzisiaj chcę Was zaprosić na włosowy TAG, bo bardzo mi się spodobał. Poczytałam odpowiedzi u paru osób i nie mogła nie zrobić swojej wersji. Zapraszam! :)

1. Jaka gwiazda ma według Ciebie najpiękniejszą fryzurę?
Może nie wypowiem się o samej fryzurze, ale uwielbiam włosy Kim Kardashian. Zostawmy jej skandale, wielgachny tyłek i inne dziwne akcje. No uwielbiam patrzeć na jej włosy na zdjęciach! Nie wiem, jak prezentują się na żywo (i pewnie nigdy się nie dowiem), ale zawsze tak pięknie błyszczą i są gładkie. W kucyku jej ładnie, w rozpuszczonych ładnie, w falach ładnie, w koku ładnie, jak kolor zmieni to też jej ładnie... Może to tylko iluzja, ale trudno - w każdym razie niech nikt mnie nie sprowadza na ziemię w tej kwestii ;)
2. Jaki jest Twój cel pielęgnacji włosów?
Zdrowe i piękne włosy! Nie wiem, czy będą długie czy krótkie - na pewno chcę, żeby były błyszczące, gładkie i miękkie, bez żadnej rozdwojonej końcówki. A do tego jeszcze daleka droga :)

3. Jaka jest najgorsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś swoim włosom?
Katownie prostownicą kilka lat, rozjaśniacz, w sumie nic ciekawego :D

4. Jaka jest Twoja ulubiona forma pielęgnacji włosów?
Oj, ja lubię wszystko - mycie, odżywki, wcierki, maski na skalp, olejowanie. Tylko nie przepadam za peelingiem, jakoś mnie lenistwo bierze... ;) Ale staram się i go robię :D

5. Dokończ zdanie. Moje włosy byłyby idealne, gdyby...
Oczywiście, mogłyby być nieco zdrowsze, ale jestem z nich naprawdę zadowolona :) Chociaż często na to narzekam, to gęstość i tak mnie zachwyca :)

6. Maska czy odżywka?
A mnie to usjo adno. Lubię i to, i to, a najbardziej to i tak wcierki... :)

7. Od kiedy i dlaczego zajęłaś się bardziej profesjonalną pielęgnacją włosów?
Profesjonalną nie zajmę się nigdy. Jestem świadomą amatorką :P

8. Gdybyś na jeden dzień mogła mieć wymarzone włosy, jakby one wyglądały? 
Byłyby takie długie, tak pokręcone i w takim kolorze:

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Maska drożdżowa na skalp, woda brzozowa - to moje pewniaki na ten moment :)

10. Czego nigdy nie odważyłabyś się zrobić swoim włosom? 
Nie przefarbowałabym się na blond, bo mi niestety nie pasuje :P

11. Dokończ zdanie: mój ulubiony blog o świadomej pielęgnacji włosów to... 
Nie wiem, no... Podczytuję Anwen, BlondHairCare, Kasię na Fali i kilka innych. Jak coś mi potrzebne, to sobie grzebię w internetach ;)

Dajcie znać, czy robiłyście ten TAG i ewentualnie podeślijcie linki. Jeśli nie, to zachęcam gorąco, by odpowiedzieć na pytania :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post...
    Ach ta "kochana" prostownica...
    Któż nią włosów w życiu nie katował ;)
    Na szczęscie teraz zwolenniczki prostych włosów mogą zainwestować w keratynę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam jeszcze tego tagu, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wymarzone włosy ze zdjęcia stały się moimi wymarzonymi włosami <3 Tak bardzo chciałabym rude, ale jakoś nie mam odwagi, boję się, że zupełnie mi nie pasuję. Fajny ten TAG :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować i sprawdzić :D

      Usuń
  4. Ja też nie przefarbowałabym się na blond. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No te Twoje wymarzone włosy są cudne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)