czwartek, 18 grudnia 2014

TAG Świąteczny + choinka, dekoracje, piosenki

Hej!
Święta już za chwilę, więc postanowiłam z tej okazji przygotować świąteczny TAG i pokazać Wam przy okazji moją stancjową choinkę oraz inne dekoracje, które zrobiłam. Zapraszam do czytania! :)


1. Kiedy zaczynasz ekscytować się świętami?
Jak byłam młodsza to z niecierpliwością czekałam na Święta. Lubiłam ubieranie choinki, kolorowe światełka, przygotowania i podjadanie, prezenty. Teraz jakoś mnie to nie kręci - masa stresu, kolejki, bałagan na drodze, wrzeszczący ludzie w sklepach. Do tego jeszcze ten wszechobecny konsumpcjonizm - "kupuj, bierz na raty, musisz to mieć!" To chyba nie moja bajka. Na Święta mam ochotę uciec gdzieś daleko.

2. Czy nadal stosujesz kalendarz adwentowy?
Nie i nigdy go nie stosowałam :)

3. Twój ulubiony świąteczny film?

Przeuwielbiam "Love Actually" i "Listy do M." :)

4. Czy masz jakieś śmieszne wspomnienie świąteczne?

Niestety, nie :D Ale jedyne, co pamiętam to to, że co roku na Święta byłam chora. Przez cały rok nie chorowałam, a gdy było wolne to mnie rozkładało ;/

5. Opowiedz o swoim typowym świątecznym dniu?

Teraz wygląda to trochę inaczej, ale jak byłam mała to przygotowania trwały już od rana. Bałagan w kuchni, wszędzie dużo jedzenia i tekst "nie podjadaj mi tu!" :D Potem uroczysta kolacja i prezenty, rozmowy. A kolejne świąteczne dni to lenistwo i odpoczynek :)

6. Co jesz na świąteczną kolację?

W pierwszej kolejności zawsze jem śledzia w szubie. Śledź w szubie mojej mamy jest najlepszy, wymiata i w ogóle jest mega. A potem próbuję innych dań - sałatki jarzynowej, rybki i innych dobroci :D

7. Czy masz jakąś świąteczną tradycję?

Co roku oglądamy z mamą "Love Actually" i to póki co jest naszą tradycją :D Poniżej kilka scen z tego filmu :)

8. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Nie jest tego dużo, dlatego wstawię Wam tu linki. I nie cierpię "Last Christmas", nie mogę tego słuchać. :D

9. Jaki jest Twój najlepszy świąteczny prezent, który dostałaś?
Jeśli chodzi o prezenty materialne to ciężko mi powiedzieć. Zawsze ze wszystkiego się cieszyłam :) Teraz wystarczy, że spędzę Święta z bliskimi osobami :)

10. Prawdziwe czy sztuczne drzewko?

U mnie w domu zawsze było sztuczne, więc sztuczne :D

Teraz czas na moją stancjową choinkę:
Ozdóbki, które sama zrobiłam. Szydełkowa choinka:
 Choinka z pomponów:
 Mini-szydełkowe choinki do zawieszenia:
Anioł robiony z szablonu z gazety. Wyszło jak wyszło, czyli jak zwykle krzywo :D
 Skarpeta z filcu:
A oto najprostsza ozdoba ze świeczką i suszkami na talerzyku:

Jeśli ktoś z Was robił te TAG, rzućcie linka w komentarzu :) Napiszcie też, jak spędzacie Święta i jakie lubicie piosenki :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię listy do M oraz ten film, który wymieniłaś w tradycji, jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ozdóbki zrobiłaś:) też uwielbiam Listy do M. ! a Last Christmas ja akurat kocham i mam wrażenie , że mi się nigdy nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny tag, również lubię te piosenki, które wrzuciłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam te filmy, na pewno w święta obejrzę... ja tam Last Christmas kocham hehe, ale Twoje propozycje też lubię. a wytwory twoje? zbyt rzadko pokazujesz tę stronę swojej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, wytwory są moje. Kiedyś głównie handmade był tematem tego bloga, a teraz trochę się pozmieniało :)

      Usuń
  5. a ja aż zatęskniłam za kalendarzem adwentowym, który zawsze wyjadałam do Mikołajek ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)