niedziela, 28 grudnia 2014

Ulubieńcy grudnia 2014

Hejoo!
Koniec grudnia zbliża się nieuchronnie, więc czas na ulubieńców! Zastanawiam się, czy zrobić ulubieńców roku (zarówno kosmetycznych, jak i niekosmetycznych), ale nad tym muszę jeszcze pomyśleć. Tymczasem zapraszam do poczytania, co przypadło mi do gustu w grudniu :)

Paleta Sephora Color Festival
Paletę dostałam od Mikołaja i od razu naszła mnie chęć na malowanie. Przez ostatnie tygodnie moje makijaże były tak nudne, albo nie było ich wcale. A tu tyleee kolorowych cieni, pomadek, eyelinerów i róży. Jestem nią oczarowana :)

Puder Rimmel Stay Matte
Kupiłam go niechcący podczas promocji 1+1 na kolorówkę i cieszę się, że na niego trafiłam. To najlepszy puder, jaki miałam do tej pory :)

Krem BB Idealia Vichy
Jak widzicie, jest to tylko odlewka, ale przyznam szczerze, że jest to bardzo dobry krem BB. Wyrównuje koloryt cery i naprawdę nawilża. Szkoda tylko, że pełne opakowanie takieee drogiee :(

Pomadka z peelingiem Sylveco
Moje najnowsze odkrycie. Nie tylko chroni usta, ale też nawilża i przyjemnie peelinguje. Więcej w recenzji :)

Krem pod oczy Benefit It's Potent! oraz Krem L'Occitane Immortelle Precious Cream
O kremie z Benefit już pisałam. W każdym razie jestem bardzo zadowolona z jego działania, bo naprawdę nawilża skórę pod oczami i nie jest "ciężki". Z kolei krem do twarzy L'Occitane wygładza i nawilża skórę. Jest to bardzo przyjemne uczucie - miałam milion kremów do twarzy i ten jako jeden z niewielu dobrze się u mnie sprawdza. Niestety, oba smarowidła są okropnie drogie, ale fajnie, że mogłam je wypróbować :)

Nawilżające mleczko do ciała Bielenda
Tak, to jest balsam z parafiną, jednak przyznam szczerze, że polubiłam się z tym produktem. Przyjemnie pachnie, szybko się wchłania, a opakowanie ma praktyczną pompkę, co mega mi się podoba. Fajny balsam za niewielkie pieniądze :)

Maseczki Liście zielonej oliwki Ziaja
Moje ulubione maseczki do domowego spa. Chyba najbardziej lubię uczucie odświeżenia skóry po ich użyciu. Więcej w recenzji :)

Żel pod prysznic Cookies BeBeauty
Żel z zestawu 3 produktów z Biedronki, który pachnie obłędnie, jak ciasto wyjęte prosto z piekarnika. Zapach wypełnia całą łazienkę, jednak nie pozostaje na skórze, nad czym szczerze ubolewam :( Nie mogę się doczekać, aż dopadnę do jakieś wanny i nawalę sobie do niej płynu o tym zapachu. Mniam, mniam! :)

Szampon aloesowy Rosa
Kolejne odkrycie. Fajny szampon do oczyszczania za śmieszne pieniądze - 3 zeta. Ma krótki skład, a do tego ekstrakt z aloesu. I ładnie pachnie :D

Micelarny żel nawilżający BeBeauty
Żel z Biedry, do którego postanowiłam wrócić. Co prawda nie jest nawilżający, ale zmywam nim makijaż twarzy oraz odświeżam twarz z rana. Dobrze myje i nie ma "ciężkiej" konsystencji, której nie cierpię. Wart wypróbowania, kosztuje piątaka.

Co u Was sprawdziło się w grudniu? Miałyście coś z tych produktów? :)

15 komentarzy:

  1. Mleczka z Bielendy bardzo lubię, szczególnie wariant Azja, którego zużyłam kilka opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem z ziai z liści zielonej oliwki.Dzisiaj będę o nim mówić w projekcie denko.Z jednej strony super z drugiej nie koniecznie bo zapchał mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten krem, ale rzadko używam. Kupiłam go, bo ma SPF 20, ale strasznie długo się wchłania. Ma parafinę, więc może zapychać ;/

      Usuń
  3. miałam kremy z Sylveco, ale mnie uczuliły okropnie i obiecałam sobie, że nigdy więcej nie kupię nic organicznego :D bo inne eco-produkty też niezbyt mnie lubią :) a co do żelu z Biedronki - bardzo lubię różową wersję! <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wiele rzeczy z naturalnymi składami się nie sprawdza. Chyba chemia działa na mnie lepiej :D Różowy żel z Biedry również lubię :)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam tego podkładu z Rimmela , czy ma on takie miękkie , satynowe wykończenie ?? moim numerem jeden jest puder z Bell 2Skin- dla bledziochów z cerą sucha wrecz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder z Rimmel ma raczej matowe wykończenie, ale nie robi maski :D

      Usuń
  5. U mnie te zestawy w Biedrze są teraz sporo przecenione muszę się wybrać, skoro ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście kwestia gustu, mnie kuszą pozostałe warianty :D

      Usuń
  6. trochę tych ulubieńców masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłoby tego więcej, ale nie chcę już przynudzać ;)

      Usuń
  7. również mam puder Stay Matte i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. same nowości jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadkę z Sylveco z peelingiem miałam kupić w dniu darmowej dostawy, a potem jakoś o tym zapomniałam ;). Ale pewnie kiedyś ją kupię :). Ciekawa jestem tej palety, tyle tam kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam krem BB z Vichy. Niestety w połowie opakowania mnie zapchał i poleciał do siostry.
    Sporo tych ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)