wtorek, 6 stycznia 2015

Balsam-aktywator wzrostu włosów Łaźnia Agafii

Hejo!
W ostatnim poście o pielęgnacji włosów wspominałam o odżywce Bańki Agafii. Wtedy jeszcze ciężko mi było coś o niej powiedzieć, ale teraz najwyższy czas na recenzję :)

Bańka Agafii, Łaźnia Agafii, Balsam-aktywator wzrostu włosów
Miałam wcześniej szampon z tej serii i był całkiem spoko, dlatego będąc w Zielarni Królewskiej nabyłam tę odżywkę. Kosztowała 6.90 zł za 100 ml. Konsystencja jest bardzo gęsta, a zapach kosmetyku - ziołowy.
Najbardziej nie ogarniam jednej rzeczy - balsam ma odżywiać cebulki włosowe, ale należy go rozprowadzać na całej długości. Nie ma nic o skalpie, chociaż raz dodałam odrobinę tej odżywki do maski drożdżowej i wmasowałam w skórę głowy. Niestety, przez ten balsam maska nie chciała się wymieszać do jednolitej konsystencji i porobiły się grudki, więc dałam sobie spokój z takimi eksperymentami. Balsam stosowałam więc solo na długość włosów. Nakładałam go tak jak zaleca producent, na 3-5 minut. Niby po użyciu włosy były miękkie (ale nie mięciutkie), lekkie, ale ciężko się je rozczesywało. Jak już udało mi się je rozczesać, zaczynały się puszyć, a następnego dnia po użyciu wyglądałam ja czarownica. Najbardziej spuszone były końcówki, a do tego nieziemsko się plątały. Niestety, w moim przypadku ten balsam do niewypał, ale mimo wszystko zachęcam do wypróbowania. Może u Was się sprawdzi :)
Dajcie mi oczywiście znać, czy miałyście ten kosmetyk i jak się u Was sprawdzał. I co polecacie do włosów od Agafii? :)

28 komentarzy:

  1. dziwna sprawa, ze nie jest do skóry, a do włosów. moze ma cudowne wlasciwosci i produkt przewędruje po włosach do góry haha :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś taki podejrzany! chyba się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie by się sprawdził :P

      Usuń
  3. hm z początku mnie bardzo korcił ale teraz taki coś cichociemniak z niego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zawsze można wypróbować, może u Ciebie by się sprawdził :P

      Usuń
  4. Też Ją miałam i jak dla mnie zwykła odżywka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety chyba za tą ceną jakość nie może być skuteczna , a szkoda .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu jest masa tanich kosmetyków, które u mnie się sprawdziły. Najwyraźniej ekstrakty z roślin syberyjskich nie służą moim włosom ;)

      Usuń
  6. A ja go właśnie wczoraj kupiłam i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi! :)

      Usuń
  7. U mnie sprawdza się Jantar do skalpu i jego się trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i jestem zadowolona, nie mam problemów

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym, zeby moje wlosy rosły szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję wcierki albo maskę drożdżową :)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem czy by coś przyśpieszył. Zainteresowałaś mnie tym tematem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się o tym nie przekonam ;) Wolę jednak wcierki i maskę drożdżową do skóry głowy ;)

      Usuń
  11. Ojej, szkoda, że się nie sprawdził :( Nie próbowałam go, ale jest na mojej wishliście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na recenzję, jak już go nabędziesz :D

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam tych saszetek rosyjskim kosmetyków, także nie mogę wyrazić o nich opinii. Mam w planach zrobić w najbliższym czasie małe zamówienie, ale po aktywator wzrostu chyba nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, może akurat u Ciebie by się sprawdził? :D

      Usuń
  13. Moje włosy go nawet lubią, nie tak bardzo jak złotą odżywkę Isana, ale końcówek mi nie przesusza ani niczego nie puszy ;) Trudno stwierdzić, czy to w ogóle ma wpływ na porost włosów, po 100ml raczej nie spodziewam się cudów, a mam tyle innych odżywek, że bezsensem jest kupować kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to jest jedna z pierwszych rzeczy, jaka mi się nie sprawdziła do włosów. Może moje włosy mają teraz gorszy okres i dlatego tak się puszą. Zostało mi trochę tej odżywki i dam jej szansę albo przed myciem, albo już na wiosnę. Na porost włosów mam inne sposoby :D

      Usuń
  14. Dotąd nie miałam nic z tych rosyjskich kosmetyków, ale czytając Twoją opinię na ten aktywator się nie skuszę, a szkoda, bo myślałam że okaże się działać lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie by się sprawdziła? Nie wiem, jakie masz włosy, ale zawsze warto wypróbować i zobaczyć co i jak :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)