wtorek, 20 stycznia 2015

Mleczko do ciała America Spa Bielenda

Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję mleczka do ciała firmy Bielenda. Dostałam je w prezencie i bardzo polubiłam.

Bielenda, America Spa, Nawilżające mleczko do ciała
Skład:
Aqua (Water),Ethylhexyl Cocoate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Ceteareth - 18, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Pistacia Vera (Pistachio) Seed Oil, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Euterpe Oleracea (Assai) Fruit Extract, Maltodextrin, Citric Acid, Ammonium Actyloyldimethyltaurate / VP Copolymer, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 19140 (Acid Yellow 23), CI 42090 (Acid Blue 9).

Pierwsze co mnie urzekło w tym mleczku to wygodne opakowanie z pompką oraz cudny zapach. Nie wiem, czym to pachnie, ale jest to świeży i przyjemny zapach. Mleczko ma lekką konsystencję i szybko się wchłania. Obawiałam się, że parafina będzie mnie oblepiać, ale na szczęście nic się takiego nie dzieje. Skóra po wsmarowaniu mleczka jest miękka i gładka. W moim przypadku produkty z parafiną lepiej się sprawdzają. Mam mega suchą skórę i tego typu produkty mnie ratują (zwłaszcza zimą). Jestem naprawdę zadowolona z tego mleczka i chętnie kupię kolejne opakowanie. Widziałam je w wielu drogeriach za ok. 10 zeta, więc cena niewielka. Polecam wypróbować :)

Macie, używacie? :)

9 komentarzy:

  1. z tej serii posiadam daktyl +kokos - nawilża genialnie a pachnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, będę musiała wypróbować! :)

      Usuń
    2. Daktyl i kokos to chyba mój ulubiony wariant tych mleczek czyli Afryka. Przepiękny zapach, szczególnie na sezon jesienno-zimowy.

      Usuń
  2. bielenda ostatnio ma troche fanych rzeczy :) duży plus za pompkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam nic z tej firmy, ale czuję się pozytywnie zaskoczona. A pompka to git rozwiązanie :)

      Usuń
  3. Ja nawet lubię kosmetyki z Bielandy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go wcześniej. Za taką cenę warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. z bielendy teraz używam pielęgnację do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)