niedziela, 4 stycznia 2015

Podsumowanie tygodnia (1): Scarlett i Biedronka

Hej!
Witam Was w pierwszym w tym roku podsumowaniu tygodnia. Pomyślałam (a raczej koleżanka mi podpowiedziała), że warto byłoby robić coś takiego - może wstawić jakiś fajny link, może o czymś fajnym napisać. Postaram się pisać jak najkrócej, by Was nie zniechęcić do czytania :P

Katuję Scarleeeett
Tak, wiem, to nie jest najnowsza piosenka, ale dopiero teraz mi się spodobała. Niby znam zespół LemON, kojarzę ich piosenki, ale teraz słucham ich na serio. Niestety, wszyscy mają dość mnie i mojego wydzierania się Scarleeeeett! Mało mam! Podczas podróży do Wro katowałam to w dwie strony - bite pińcet kilometrów (w jedną stronę!).

Koncert Noworoczny
Coroczna tradycja w mojej rodzinie - oglądanie Koncertu Noworocznego z Wiednia. I w tym roku się nie zawiodłam, jak zwykle mistrzostwo :)

Kiczowate gumki
To moje osobiste odkrycie ostatnich dni. Wlazłam do Pepco, bo chciałam sobie coś kupić. Łaziłam i łaziłam, aż w końcu znalazłam takie oto gumki do włosów. Wisiały na wieszaki z dziecięcą biżuterią i może wyglądają nieco kiczowato, ale mnie to nie przeszkadza. I tak związuję włosy w domu, więc prawie nikt mnie nie widzi. Jedna taka gumka kosztuje 2 zeta i nie ciągnie włosów.

Zestaw małego baristy
Jak tylko zobaczyłam spieniacz do mleka to wiedziałam, że będzie mój! Wiedziałam, że jak nie pójdę rano do Biedry, to już wieczorem mogę mieć problem z dostaniem tegoż zestawu. Poświęciłam się i krokiem pingwina/gejszy udałam się po lodzie do sklepu. Zestawy nabyłam dwa, bo jeden poleci za granicę. Cena oczywiście kosmiczna - 10 zeta.
Biedra, Biedra, Biedra
Biedronka nas rozpieszcza. Zestaw małego baristy to nie wszystko. Oto kilka rzeczy, które mają się pojawić (albo już się pojawiły). Może coś Was zainteresuje:
Produkty Romantic - są już w Biedrze (a w niektórych były). Mam różowy szampon, całkiem spoko.
 Produkty do pielęgnacji włosów BeBeauty. Jestem mega ciekawa składów.
 Ampułki Radical - kupiłabym je, ale włosy nie wypadają :D
Elektryczna szczoteczka do twarzy ponownie! Ja swoją kupiłam kilka miesięcy temu i na blogu opisałam pierwsze wrażenie :)
 Suszarka UV do paznokci - zapowiada się ciekawie :)

Piżama z Lidla
Czerwoną piżamę składającą się z 3 części dostałam od Gwiazdora. Jestem mega zadowolona, zwłaszcza ze szlafroka. Jest tak miękki i ciepły, że nic tylko w nim siedzieć :) Jakby takie zestawy pojawiły się w Lidlu, polecam je obadać. Fajne dla zmarzlaków :)

Nowości Wibo
No jak tylko zobaczyłam nowości na stronie Wibo, to pobiegłam do Rossmanna obadać rozświetlacz w pięknej butelce i czerwoną szminkę. Ale się rozczarowałam - szafy były nieuzupełnione, na półkach z kosmetykami do pielęgnacji też nie było zapowiadanych nowości (czaiłam się na balsam pod prysznic Isana). No nic, będę polować dalej :P


Trochę poezji ode mnie
Jeżeli są tu osoby, które lubią poezję, to zapraszam Was na swoją stronę na fb - I.Grekóvna. Teraz dodaję tam swoje pierwsze utwory, bo skasowała mi się strona. Kiedyś naprawdę sporo pisałam, ale próbuję to nadrabiać. W każdym razie - zapraszam do odwiedzania i polubienia! :)

Postanowienia noworoczne?
Oto największy kit tego tygodnia! Jak dobrze, że do mnie nikt nie wypina dumnej piersi i nie pyta podniosłym tonem A jakie są twoje postanowienia noworoczne? Bo ja mam takie, i takie, i jeszcze takie. Srakie. Jak mam ochotę coś zmienić w życiu to po prostu zmieniam i nie czekam na jutro, poniedziałek, wtorek, Nowy Rok. Niby taka pierdoła, ale dawno temu ubierałam się jak chłopczyca. A tu bach! Majek przychodzi do szkoły w normalnych damskich ubraniach. Można? Można. Na nadchodzący rok można mieć plany do realizacji. Ja planuję wykończyć dom i otworzyć firmę. A jakie są Wasze plany/"postanowienia"?

Drobne zakupy
W tym tygodniu skończyła mi się odżywka Garnier Oleo Repair, a zapasowa z innej firmy się nie sprawdziła. Po zachętach Basi postanowiłam wybrać odżywkę tej samej firmy, ale wersję Goodbye Damage. Zobaczymy, jak się sprawdzi ;)

Będąc w Biedrze dopadłam na wyprzedaży książkę mojej ulubionej autorki Alice Munro - "Dziewczęta i kobiety" :)

I to tyle! Mam nadzieję, że Was nie zamęczyłam. Dajcie znać, jak minął Wam tydzień i jak to jest z tymi postanowieniami. Napiszcie, czy kusi Was coś z promocji ;)

27 komentarzy:

  1. ta nowość z wibo jest całkiem interesująca :) polecam zamawianie sobie ze strony wibo, trzeba strasznie długo czekać na wysyłkę ( ja czekałam 3 tygonie), ale dostawa jest gratis (przynajmniej była), a w rossmanach wszystkie ich produkty zwykle są strasznie zmacane, a tu przychodzą śliczniutkie prosto z magazynu :) pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka 3 tygodnie? :O Ale to dobry patent, bo jak patrzę na te porozwalane szminki to mi się niedobrze robi ;/

      Usuń
  2. Mam odżywkę z Garnier i jest całkiem fajna ;) zobaczymy jak się sprawdzi u mnie ten szampon z Biedry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te gumki z pepco, mam ich pełno:)
    Za ile miał być ten rozświetlacz z wibo? Ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem za ile, szukałam na stronie i na fb. Sprawdzę w sklepie :D

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem tej szczotki do pielęgnacji twarzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Nawet jak się nie sprawdzi, to nie będzie żal za takie pieniądze :D Ale powiem Ci, że fajnie masuje.

      Usuń
  5. Niezłe zakupy :) Z promocji w biedrze skorzystałam- płatki kosmetyczne mi się kończyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe zakupy były w poprzednim poście ;)

      Usuń
  6. Lemona kocham od dawna :DD haha ulubiony zespół mój zdecydowanie! A cała płyta scarlett jest genialna! Zdecydowanie zasłużyli na złotą płytę którą własnie zdobyli :) Ja z tej płyty lubię szczególnie 'lwia część' - resztę też ale ta piosenka jest odkryciem, wyjątkowo jej nie znałam :) Do tego u Was chyba w Lublinie mają koncert niedługo - ajj zazdraszczam :D Na dodatek chyba w tym samym dniu tez gra Grzesiu Hyży - też mój ulubieniec :D
    Muszę przeglądnąć gazetkę biedry bo widzę że jest cos fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LemON to świetny zespół, ale ja wielbię co innego. Chociaż słucham ich płyt i obie mi się podobają. Jak nie będzie zimno to wybiorę się na koncert :) W sobotę jest w Krasnymstawie, a w niedzielę w Lbn z okazji WOŚP :D

      Usuń
    2. to chodziło o Lublin :) A Hyżego nie macie tez czasami? :)

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia ;/ A co, chcesz wpaść? :D

      Usuń
    4. nie chyba nie dam rady ale strasznie żałowałam ze u mnie tak nie ma :D 2 koncerty ulubieńców w jeden dzień? baaajka! :D

      Usuń
    5. Nic straconego, na pewno jeszcze kiedyś się wybierzesz :D

      Usuń
  7. uwielbiam biedronke i popędze po suszarkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, od kiedy są te szczoteczki w Biedronie? Przegapiłam temat, a tak mi się marzy podobny wynalazek ;( No i pragnę tej nowości z Wibo, zupełnie mi toto nie potrzebne, ale kocham takie opakowania, chcę go choćby po to, żeby cieszył moje oczy na półce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoty są od 8.01. :D
      Też kupiłabym ten rozświetlacz dla opakowania :D

      Usuń
  9. Ooooo rozświetlacz z Wibo? Moje nogi zaprowadzą mnie wkrótce do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja koniecznie muszę upolować tą szczoteczkę do twarzy z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To na zdjęciu (wibo) to rozświetlacz?? ekstra butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. He, ta piżamka z Lidla całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiona i ciepła na dodatek :)

      Usuń
  13. ja ciułam i ciułam.. najlepszą ceną jaką znalazłam za zestaw było 48zł ;)

    im częściej przeglądam ten Twój post, tym więcej rzeczy mi wpada w oko... np ten rozświetlacz z wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam książki sztuk 5, w Biedronce ostatnio :)
    A czasu tak niewiele na czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)