niedziela, 25 stycznia 2015

Podsumowanie tygodnia (4): Chamstwo, Biedronka, tyłek, wishlista

Cześć!
Ten tydzień przeleciał jak z bicza strzelił! Trochę był stresujący, a i zaczął się kiepsko (pan mnie chciał przejechać). W sumie skończył się też nie za bardzo. Ale dziś nie o tym. Pora na kolejne podsumowanie tygodnia! Będzie trochę czytania, więc kawka w dłoń i jedziem z tym koksem :D

Polskie chamstwo
Filmik AnesUK obejrzałam przez przypadek dzięki Fokusowanej. Ogólnie rzecz biorąc mam podobne odczucia. Co prawda sama mieszkam w Polsce i nie wiem, jak to jest w innych krajach, ale widzę to tak: nie ma pieniędzy, więc się frustrujemy i frustrujemy się, bo nie ma pieniędzy = błędne koło. Dlatego kasjerki rzucają mi groszami w twarz (to moja wina, że ceny mają debilną końcówkę 99 groszy, a bankomat nie wydaje kasy w pięciozłotówkach), a ochroniarz łazi za mną, bo z założenia ludzie przychodzą się nakraść, a nie na zakupy (w ogóle w Polsce nie ma czegoś takiego jak "domniemanie niewinności", prędzej jest "domniemanie winności" = każdy jest złodziejem; można się o tym przekonać, jak policja robi wjazd na chatę, czego nikomu nie życzę). Ludzie na ulicy wcale nie są lepsi, a o tych z PZU nie wspomnę (zapłaciłam ciężkie pieniądze za polisę, której nie chcieli mi wydać i jeszcze pretensje O.o). Dobra, pal licho to chamstwo, jest ogólna frustracja, a reklama z Eweliną Lisowską jeszcze bardziej to pogłębia. Komentarze pod tym filmikiem to jest dopiero chamstwo :O Napisać do widza "wypad, to mój kanał i mogę sobie na nim robić co mi się podoba" to po prostu.... No właśnie, jak myślicie CO? :D

Filmik Nudziary o wyśmiewaniu
Dobra, skończmy z tym chamstwem, bo już się sama sfrustrowałam. Bardzo lubię kanał Kasi - nie ma tam tylko słodkopierdzących hauli i vlogów o gotowaniu wody w czajniku. Nudziara często porusza ciekawe tematy (np. o piesku ze schroniska), a tym razem opowiedziała swoją historię ze szkoły. Filmik naprawdę mnie poruszył, jest niezwykle szczery, a temat jest mi bliski. Do tej pory spotykają mnie przykrości z powodu wyglądu i co prawda teraz umiem to olać, ale kiedyś miałam z tym problem. Też próbowałam się dopasować do danej grupy i wiedzcie, że nie było warto. Dobrze mieć obok siebie ludzi, którzy nas akceptują. Po prostu.

Kolor
Mega spodobał mi się filmik Jovanki Czarnik o kolorze w makijażu. Ja mam wielki problem z doborem kolorów i sama chętnie poddałabym się analizie kolorystycznej. Oj tak... Przydałoby mi się.

Muzyka: LemON, Chylińska, HuczuHucz
Tę piosenkę katowałam non stop przez ostatnie dni. Napiszę tylko tyle: UWIELBIAM.
Pamiętam, jak słuchałam tego 3 lata temu. Czasem warto wrócić do pewnych chwil...

Robię pośladki
zdjęcie z kwejka.
Kiedyś skusiłam się na kilka seansów z Ewą Chodakowską. Miała mi zrobić brazylijskie pośladki, a skończyło się tym, że nagle wyrosły mi wielkie tricepsy. Ale tak to jest, jak ćwiczenia robi się na rękach... Dałam sobie spokój na jakiś czas, aż w pewnym momencie zaczęłam robić przysiady. Nie mam jeszcze dupeczki jak z fotki, ale czuję efekty. Coraz mniej mi się trzęsie to wszystko.

Biedra!
Nie ma tygodnia bez zakuposków w Biedrze. Oto mój upolowany power bank. Super, że go nabyłam, bo baterie w smartfonach wołają o pomstę do nieba... A ja oczywiście muszę być przygotowana na wszystko.
No i świece też muszą być. Nabyłam dwie, ale jakoś kiepsko pachną. Może mam wadliwy sort ;/
W ogóle planowałam kupić podkładkę sowę do kuchni i tego koguta. Przed 10 wylazłam od dentysty i nie było już czego zbierać. Nabyłam za to foremkę do jajek dla koleżanki.

Loccicośtam w Elle
Skusiłam się na magazyn Elle z dodatkiem miniaturki kremu do rąk Loccicośtam. Trochę jednak żal tej dychy, zwłaszcza, że w tym magazynie nie ma nic ciekawego. Wolę jednak Twój Styl, więcej do czytania, a cena mniej więcej ta sama. Krem czeka na swoją kolej :D

Wishlista
źródło zdjęć: |1| 2 | 3 | 4 |
Tak sobie pomyślałam, że dawno nie było wishlisty. Dziś więc taka skromna:
1. Przywiozłam sobie na stancję worek bokserski i chwała temu, kto to wynalazł. Próbowałam wyciszającej jogi i medytacji, ale po tym mnie jeszcze bardziej nosi. Wolę więc potłuc w worek i przydałyby mi się rękawice. Marzę o takich z Everlast.
2. Jak rękawice, to i owijki! Poluję albo na te z Everlast, albo Bad Girl.
3. Nie mogę żyć bez obiektywu, który musiałam oddać. Planuję zakup stałki Nikkora.
4. Już od roku szukam enduro, ale niestety, nie ma niczego godnego uwagi. Zależy mi, żeby kupić coś z lubelskiego, żeby się nie najeździć. Chciałabym też, żeby była to Aprilia, ale co wyjdzie, to kto wie...

A Wy jak żyjecie po męczącym tygodniu? :P

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Coś w rodzaju awaryjnej ładowarki do telefonu. Rozładowuje się telefon, wyciągasz power bank, podpinasz telefon i ładuje :D

      Usuń
    2. Ooo to dzięki za informacje :)
      Włączyłam dwa filmiki, ale żadnego do końca nie obejrzałam, szybko mnie nudzi oglądanie, wolę czytać Twoje posty, one szybko docierają do mego umysłu, łatwo i przyjemnie się czyta :)

      Usuń
  2. Lemon po raz kolejny ukochany i ulubiony! :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się muszę wziąć za przysiady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tydzień był rzeczywiście męczący. My Polacy tak już mamy, wiecznie niezadowoleni...

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię zmęczyło?
      A to, że narzekamy to norma. Mnie to nie dziwi :D

      Usuń
  5. W tę zimę mam wyjątkowego lenia i jeszcze nie tknęłam chodakowskiej... Trzeba będzie w końcu ruszyć dupkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przysiadach na pewno będziesz zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ż robię przysiady :) robi się coraz lepiej. Ciekawa lista ... motocykl... sama bym chciała, najlepiej ścigacza :D
    Fajny post całościowo, lubię takie czytać.
    Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy biedronkowe uwielbiam :D Kochana mogę Cię prosić o pomoc - kliknięcie w link do płaszczyka w moim ostatnim poście ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się wzięłam za przysiady!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też przygarnęłam power bank! :D Jeszcze nie używałam, ale Rodzicielka testowała i działa. Zapakowałam go do torebki i tam będzie zawsze w pogotowiu na wszelki wypadek :) Kremidło z gazetą może bym i kupiła, gdyby wpadło mi w ręce, ale że nie wyruszyłam na polowanie odpowiednio wcześnie, na nic nie trafiłam :D No i dobrze, mam już wszystkiego powyżej uszu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powet Bank by mi się przydał. Ostatnio ciągle mam padnięty telefon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez robie przysiady :D na razie efekty są małe ale to dopiero tydzień :D
    Ogólnie to polecam mel b jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. też miałam kremik do rąk z gazety ;) ja zaraz lecę na fitness robić przysiady, bo do wiosnhy coraz bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmiki obejrzę w wolnym czasie ale masz rację, mnie też wkurza jak ochroniarz od razu patrzy na Ciebie jak byś miała zamiar kraść, szczególnie tak jest w Rossmannie :/
    Ta piosenka w wykonaniu Chylińskiej i Lemon po prostu super! Aga wymiata ♥ Igorek też spoko :)
    Enduro fajna sprawa :D Ale do Aprilii jestem uprzedzona... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. te świece Aril kupuje nałogowo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)