piątek, 16 stycznia 2015

Wibo Eclat de luxe

Hej!
Nie planowałam co prawda tego posta, ale pomyślałam, że pokażę Wam nowy rozświetlacz firmy Wibo. Pisałam Wam w podsumowaniu tygodnia, że czaję się na niego i wczoraj w końcu go nabyłam. Kosztował 22 złote.
 Tak wygląda na ręku. Napryskałam nieco więcej, żeby był widoczny :)

Przyznam szczerze, że głównie zależało mi na tej pięknej buteleczce, która wygląda jak ekskluzywne perfumy. Takie opakowanie kojarzy mi się z dzieciństwem i perfumami mojej mamy. Myślałam, że rozświetlacz będzie miał formę płynu, a on jest zupełnie suchy. Bez problemu można go rozpylić na większe lub mniejsze fragmenty skóry, rozpylacz działa bez zarzutu. Bardzo mi się podoba srebrny kolor produktu oraz delikatne drobinki, które pięknie się mienią. Jestem mega zadowolona z zakupu :)

Czy ktoś się na niego skusił? :)

32 komentarze:

  1. Ech mam na niego chęć właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy produkt, tylko czy ja bym umiała go zastosować? w jakich miejscach, ile, jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś lubi, można używać go do twarzy, a jak nie to na dekolt, ciało :) Na pewno będzie ładnie wyglądał na jakiejś imprezie :D

      Usuń
  3. w sumie fajny, może kupię dla mamy, ona lubi latem używać takich rzeczy na opaloną skórę ;) i to by się sprawdzało bo szybko napsika i już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego rozświetlacza i nawet nie wiem jak tego używać :)
    Dobrze, że nie jestem gadżeciarą, o mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pryskasz sobie takim czymś w te miejsca, które chcesz rozświetlić :D
      Ja też już nie jestem gadżeciarą, to taki wyjątkowy zakup :)

      Usuń
  5. Opakowanie ma absolutnie bajeranckie :D Ale nie skuszę się, bo nie podobają mi się tak mocno widoczne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie bardzo eleganckie, przyciąga uwagę :)
    No i rozświetlacz sam w sobie jest kuszący ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba pierwszy kosmetyk w mojej kolekcji, który tak ładnie się prezentuje :D

      Usuń
  7. Powiedz mi jak robisz tło do zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku to ściana i biurko, bo ja na stancji mam małe pole do popisu :D No i łańcuch kulkowy na choinkę :D

      Usuń
  8. Widziałam go na stronie Rossmanna, bardzo ciekawie się prezentuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buteleczka genialna! :)
    ale ja nie lubię takich sreberek/brokatu w kosmetykach, nawet błyszczyku więc racezj nie sprawdziłoby się u mnie ;)
    ale zdj. genialne! :) Lustrzankę masz, że taki efekt powstaje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję, nie każdy lubi błysk :) Ja z kolei bardzo nie lubię takiego "mumiowego" matu, który jest bardzo modny teraz. O ile twarz lubię zmatowić, tak na powiekach muszę mieć odrobinę czegoś rozświetlającego :)
      Od 5 lat niezmiennie używam Nikona D3000 :)

      Usuń
  10. w sumie to tylko fajny gadżet, ale i tak bym go chciałaa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny i ładnie na półce wygląda :D

      Usuń
  11. Opakowanie mega, cena wysoka jak na Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na Wibo wysoka, to fakt, ale jestem w stanie to przeboleć :D

      Usuń
  12. buteleczka naprawdę robi wrażenie ;) mnie ostatnio ten z PAESE oczarował ale czekam na MaryLoy , już druga do mnei jedzie bo poprzednią uszkodzili w transporcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kupować Mary Lou, ale obawiam się, że kolor nie będzie mi pasował ;/ Będę czekać na recenzję, jak już do Ciebie dotrze :D

      Usuń
  13. buteleczka jest piękna <3 sama mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poluje na niego od dluzszego czasu ale nigdzie nie aktualizują pozcji w szafkach ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem z jego znalezieniem, był w 1 Rossmannie ;/

      Usuń
  15. ale piękna buteleczka! lecę go szukać haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również podoba się buteleczka owego rozświetlacza. Jednak, jak dla mnie, ma za dużo drobinek brokatu w sobie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu to się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)