wtorek, 7 kwietnia 2015

Krem do rąk z masłem mango BeBeauty

Cześć!
Uwielbiam testować nowe tusze do rzęs oraz kremy do rąk i za każdym razem kupuję coś innego. Dlatego skusiłam się na krem do rąk, który zobaczyłam w Biedronce. Do kupna zachęciło mnie urocze różowe opakowanie.
BeBeauty, Krem do rąk z masłem mango
Za 30 ml kremu zapłaciłam 8 złotych. Bardzo podoba mi się pomysł z pompką, chociaż czasem się zacina. Nie jest to jednak specjalnie uciążliwe. Krem pachnie słodkim mango, zapach w pewnym momencie może zemdlić i się znudzić. Dlatego nie sięgam po niego zbyt często w ciągu dnia. ;)
Działanie kremu oceniam na bardzo dobre. Suche jak badyle dłonie nasmarowałam na noc i rano były bardzo gładkie. Co prawda całej suchości się nie pozbyłam, ale i tak krem dobrze się spisał. Można go używać bez problemu również w dzień - szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, polecam wypróbować.
Macie, używacie? ;)

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o tym kremie, ale po przeczytaniu Twojej recenzji mam ochotę go kupić :) choć troszkę obawiam się tego zapachu...jest bardzo intensywny??

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a ja akurat kilka dni temu kupiłam sobie nowy krem do rąk :)) Ale chyba się skuszę na ten, jak już mój mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma fajny sposób aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o maśle mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masło mango dosyć daleko w składzie ;/ ja mam czyste masło mango i jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ann w opakowaniu jest dość intensywny, na dłoniach czuć go tylko jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)