wtorek, 14 kwietnia 2015

Wibo Deluxe Brightener

Cześć!
Dziś post z cyklu pierwsze wrażenie. Chciałabym pokazać Wam nowy korektor firmy Wibo. Zbliża się wielka promocja -49% (ponoć pod koniec kwietnia), więc może mój post będzie przydatny ;) Chociaż w cenie regularnej też nie kosztuje majątku, bo tylko 14.59 zł.

Wibo, Deluxe Brightener, Ekskluzywny korektor rozświetlający
Można powiedzieć, że korektor kupiłam przez przypadek, bo szukałam czegoś jasnego i rozświetlającego pod oczy. Kolor był tylko jeden, testerów oczywiście brak, więc wzięłam w ciemno. Obawiałam się trochę, że może produkt zawiera jakieś podejrzane drobiny brokatu, ale nic takiego nie zauważyłam. W moim przypadku kolor to strzał w dziesiątkę. Ładnie rozświetla okolice pod oczami, długo się utrzymuje. Nie włazi w zmarszczki. Nie za bardzo podoba mi się ten pędzelek, bo zawsze jak próbuję wykręcić produkt to w pewnym momencie leci go za dużo. Po prostu muszę to okiełznać :D No i minusem jest brak składu na opakowaniu.
Przyznam szczerze, że korektor fajnie się zapowiada. Jestem pozytywnie zaskoczona :)

Czy kogoś tez kusi ten korektor? A może nabyliście już go? :D

15 komentarzy:

  1. szczerze, to nigdy nie używałam korektora pod oczy, ale ostatnio cos wydaje mi się, że powinnam... ale. nie wiem jak się to stosuje?
    mój makijaż jest szybki. kremuję twarz, a potem na to fluid. na policzki róż i nic więcej. więc kiedy ten korektor? przed fluidem czy na? czy trzeba się jeszcze pudrować na to? pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować, bo nie miałam jeszcze okazji

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporadycznie używam korektorów, chociaż zawsze mam jakiś w swojej kosmetyczce. Teraz chcę jednak zakupić z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam czegoś bardzo lekkiego, ale też bardzo kryjącego bo jestem trupio blada, a worki pod oczami mam bardzo ciemne; (

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji próbować, ale opis bardzo zachęcający :) czuję, że sprawdziłby się przy konturowaniu na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor to u mnie podstawa, mam ich bardzo dużo, ale ten też zapewne wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post. Właśnie zastanawiałam się nad zakupem tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co mam korektory, a ten jakoś mi w oczy nie wpadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie korektor dłuuuugo gości w kosmetyczce, rzadko maluję pod oczami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój korektor starczy mi jeszcze na długo, ale następca już został wybrany :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda nieźle :) muszę go obadać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dzisiaj kupiłam i bałam się, że będzie beznadziejny, ale Twoja opinia mnie uspokoiła. Jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A patrzyłam na niego ostatnio. Chyba się skusze jak jeszcze będzie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę, nie widziałam go w żadnym Rossmannie, ale może nawet nie szukałam, bo nie wiedziałam, że wibo ma jakieś korektory w płynie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś już miałam go w rękach, ale stwierdziłam, że zanim kupię poczytam o nim w internecie, bo mam dosyć jasną karnację i bałam się że okaże się za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)