poniedziałek, 8 czerwca 2015

BeBeauty Brow definition

Cześć! :)
Pod wczorajszym postem obiecałam recenzję produktów BeBeauty, a na pierwszy ogień idzie zestaw do brwi. Oto i on!

BeBeauty, Brow definition, Zestaw modelujący do brwi

Zestaw składa się z cienia oraz wosku i jest dostępny w jednym wariancie kolorystycznym. Produkt bywa w szafach BeBeauty w Biedronkach za 8-9 złotych (w każdym razie mniej niż dychę). Producentem tych kosmetyków jest firma Bell.
Już wcześniej miałam chęć na ten kosmetyk, ale nie ostał się ani jeden. Dlatego kiedy w Biedronce ponownie pojawiły się szafy BeBeauty, chwyciłam zestaw. Można było obadać tester, ale mnie się śpieszyło. A pośpiech to zły doradca... Niestety, kiedy w domu obadałam cień oraz wosk, mocno się zawiodłam. Do moich brwi ciężko dopasować kolor, ale nie wiedziałam, że aż tak ciężko... Kolor cienia jest zdecydowanie zbyt ciepły, wosku zresztą też. Poniżej oba produktu na dłoni:
Szkoda, że kolory są kiepsko dobrane. Zestaw wylądował w szufladzie, a szkoda, bo ciekawie się zapowiadał.
Macie ten zestaw? :D

12 komentarzy:

  1. hmmm.. może dla mnie byłyby całkiem okej? muszę im się przyjrzeć - o ile je dorwę u siebie, bo nie ma u mnie ich szaf :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szafy są raz na jakiś czas, a te zestawy dość szybko znikają. Mogę ewentualnie oddać Ci ten :)

      Usuń
  2. Woow, nie wiedziałam że i do brwi są w biedrze :D. Musiałam przegapić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę mój wisior sprawdza się idealnie jako tło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak piękny, że i tu chciałam się nim pochwalić :) Bo na drugim blogu już się chwaliłam :)

      Usuń
  4. ja do brwi stosuje puder z GR, 9,90 zł a działa genialnie i jest duży wybór kolorów, te z biedronki są zbyt rude i ciepłe jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak naprawdę najbardziej zależy na wosku. Brwi nie muszę wypełniać, gorzej z ujarzmieniem. Ale niestety, ten wosk nie pasuje mi kolorystycznie :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)