środa, 24 czerwca 2015

Niebieska kredka do oczu Smart Girls Get More

Cześć!
Uwielbiam niebieskie kredki do oczu, bardzo ładnie podbijają kolor mojej tęczówki. Dlatego postanowiłam powiększyć moją niewielką kolekcję kredek o nowość z Drogerii Natura.

Smart Girls Get More, Eye Pencil, Kredka do oczu, 04 Blue

Już od jakiegoś czasu szukałam kredki w takim kolorze. W swojej skromnej kolekcji posiadam jeszcze dwie kredki: z Avonu (Twilight Sparkle) oraz z NYXa (Cobalt). Ta pierwsza jest nieco za ciemna, a drugą trochę kiepsko mi się operuje, zwłaszcza kiedy mi się spieszy. Kredka ze Smart Girls Get More skusiła mnie kolorem, no i ceną - 4.99 zł (a kupiłam ją na promocji -40%, więc już w ogóle git majonez).
Trochę się obawiałam, że nie będzie to trwały produkt (ja się o to zawsze obawiam :D). Ale kredka od rana do wieczora tkwi nietknięta na powiekach i nic się z nią nie dzieje. Producent na swojej stronie pisze, że jest to "cudownie miękka kredka", ale ja nie powiedziałabym, że jest aż tak miękka. Na szczęście nie jest też tak twarda jak kredka z Paese ze słynnego filmiku o smoky eyes. Krzywdy więc sobie nią nie zrobimy :)
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Dobry produkt w dobrej cenie, polecam wypróbować :)

Próbowaliście już czegoś z tej firmy? Jak wrażenia? :D

5 komentarzy:

  1. O kurde, kosmiczny kolor, muszę ją mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ze dwa lakiery kupione gdzieś przypadkiem, ale szału nie było, nie kryły prawie wcale

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo ładny kolor tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolor tej kredki; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)