wtorek, 16 czerwca 2015

Odbudowa i pielęgnacja - odżywka Schauma

Cześć!
Dzisiaj znowu coś o włosach :) Odżywka z Schaumy już mi się kończy, dlatego chcę napisać o niej parę słów. Kupiłam ją do emulgowania oleju, używałam jej tylko przed myciem.

Schwarzkopf, Schauma, Odbudowa i pielęgnacja, Odżywka z masłem shea i ekstraktem z kokosów, włosy suche i zniszczone
Przeczuwałam, że kokos na moich włosach się nie sprawdzi. Ale chęć przetestowania odżywki z tej firmy była silniejsza. Po prostu nigdy wcześniej nie miałam nic z Schaumy, a cena 7 zł w Lidlu tylko zachęcała do zakupu. Akurat kończyła mi się odżywka, której używałam przed myciem, więc capnęłam za Schaumę oraz Świderka i poszłam do kasy.
Zażerając Świderka zastanawiałam się, jak to będzie z tym kokosem i masłem shea. Mam włosy wysokoporowate (z racji intensywnej pielęgnacji się zniszczyły, ale o tym w innym poście), więc domyślałam się, że taka mieszanka może się nie sprawdzić. Ale koleżanka namawiała na kokoska, no to myślę sobie - co mi szkodzi? I tak lubię różne duperelki na włosach, a kolejną odżywkę chętnie przetestuję. Produkt ma zapach kokosowy, ale zajeżdża trochę chemią. Natomiast konsystencja nie jest ani za lejąca, ani zbyt zbita. Odżywka dobrze się rozprowadzała i nie spływała z kłaków. Jednak niestety, u mnie (zgodnie z przewidywaniami) totalnie się nie sprawdziła. Włosy okrutnie się puszyły i ciężko było je rozczesać. Do tego plątały się namiętnie, czego już zdzierżyć nie mogłam :(

Mieliście tę odżywkę? Polecacie coś z Schaumy? :D

11 komentarzy:

  1. A ja ją lubię :). I zapach też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uzywałam i raczej sie na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze jakąś traumę z czasów stosowania szamponów Schaumy (strasznie swędziała mnie po nich głowa) więc raczej spasuje. Ale co ja tam się znam, odżywke stosuję jedną - pryskaną z Isany di rozczesywania włosów po myciu i raz od wielkiego dzwonu coś z Dove jak chce mieć następnego dnia wygładzone włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, że włosy Ci się zniszczyły od intensywnej pielęgnacji- co się stało?:( Jak to możliwe?

    U mnie też kokos się nie sprawdził. Początkowo byłam nim zachwycona, ale finalnie, bardzo spuszył mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O intensywnej pielęgnacji i braku efektów planuję napisać niedługo. Ostatnio za dużo o włosach piszę, nie chcę nikogo męczyć :D

      Usuń
    2. W takim razie będę czekała na post dot. pielęgnacji ;)

      Usuń
  5. jak miałem dłuższe włosy to troszke przetłuszczała mi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię tej firmy, za to mojej mamie bardzo służy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam tę odżywkę pod choinkę i użyłam jej do tej pory kilka razy, z każdym kolejnym użyciem mając nadzieję, że zadziała. Jednak ani razu nie spełniła swojego zadania. Widocznie moje włosy też jej nie lubią :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)