poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pianka Venita Jasna czerwień | efekty

Cześć!
Dzisiaj post na szybko. Przeprowadzam się i mam mega burdel bałagan w pokoju. Dziś i jutro trochę się nabiegam z pakunkami, torbami, mikrofalą etc. Dzisiaj rano postanowiłam na szybko zrobić włosy, bo zamiast czerwieni miałam już pomarańczkę. Colour restore deep red hair toner firmy Scott Cornwall trzymał się na włosach tydzień i wypłukał się właśnie do pomarańczowego. Dlatego chwyciłam za piankę Venita i ogarnęłam kudły. Pianka kosztuje ok. 10 złotych, można ją dostać w Naturach, Super Pharm i wielu innych drogeriach.
Venita, Trendy Color Mousse, Pianka koloryzująca, 34 Jasna czerwień
O piance Venita pisałam już w innym poście, ale wtedy miałam ciemne włosy, więc wychodził na nich tylko połysk. Wiedziałam, że na włosach rozjaśnianych kolor wyjdzie bardzo intensywny. I tak też się stało :)
Włosy przed koloryzacją. Niestety nie chciały mi się ułożyć, asystenta też nie było :D
 Włosy już po zmyciu pianki, jeszcze trochę wilgotne:
Z efektów jestem jak najbardziej zadowolona :) Pianka bardzo ładnie pachnie i nie niszczy włosów.
Co do trwałości dam Wam znać w osobnym poście. Lecę się pakować :D

Używaliście tej pianki? Jak u Was się sprawdza? :)

EDIT: link do drugiej części: Efekty + analiza składu

20 komentarzy:

  1. A 'sprałaby' mi się do mojego naturalnego koloru, czy mi ten kolor może lekko zmienić? Bo kurcze kusisz, a boję się, że stracę mój ładny blondzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest koloryzacja półtrwała, więc zejdzie :)

      Usuń
  2. kolorek, swietny miałam kiedys podobne ale bardziej wpadające w róz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio użyłam kremu z loreala -czarny i ciekawi mnie jak szybko zejdzie, bo raczej zależy mi na długim utrzymaniu tego koloru ;/ porównamy trwałość twojej pianki i mojego kremu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że sprawdzimy, dobry pomysł :)

      Usuń
  4. Jaki odważny kolor :)
    rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy! :) Dzięki :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę piankę, również stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna czerwień wyszła :). Ja nie farbuję włosów od dobrych 5 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja bym też nie farbowała, jakby mi takie czerwone kudły same rosły :D

      Usuń
  7. ładny efekt koloru widzę na kudełkach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)