poniedziałek, 22 czerwca 2015

Podsumowanie tygodnia (7): Żużel, nowe lakiery, Sound'n'Grace

Hej!
Ten post miał się pojawić wczoraj, ale świętowaliśmy zwycięstwo naszej żużlowej drużyny. Wiadomix, jak to jest :D Trzeba też było chwilowo zapomnieć o problemach - czyli braku mieszkania i zepsutym aucie. Jedyna dobra wiadomość to taka, że będę mieć nowy komputer. Jakiś miesiąc temu zdarzył się drobny wypadek i laptop został zalany. Ubezpieczyciel stwierdził, że nie opłaca się sprzętu naprawiać i da nam talonik na nowy. I git majonez :)

Wygrana
Skoro już zaczęłam od żużla, to przy żużlu zostanę. Cóż, darcie japy na stadionie to moja wielka pasja :) Przyszło sporo ludzi, nasz sektor o dziwo też był pełen. Było bardzo fajnie, powydzierałam się i poprawił mi się nastrój. Szkoda, że w drugiej lidze jest tak mało meczy, ja bardzo cierpię z tego powodu :(
Rzadko coś nagrywam na stadionie, ale dziś wyjątkowo pokażę ostatni bieg i nasze śpiewy:

To ja przed meczem. Wciąż nie mogę przyzwyczaić się do nowych włosów:
A to nasze chłopaki:

Nowe lakiery do kolekcji
Tydzień temu pisałam o tym, że poszukuję lakieru Essence. W Naturach na pewno go nie ma. Jak zauważyłam, szafy Essence są pojedyncze, w ogóle jakoś mało produktów z tej firmy jest w ofercie. Dlatego skusiłam się na dwa nowe lakiery.
Sensique Samba 215 Copacabana - kupiłam go na promocji -40%, dałam niecałe 4 zeta. Bardzo podoba mi się ten kolor, taki trochę syrenkowy jest :D I bardzo ładnie opalizuje na fiolet.
BeBeauty Pure Air Nail Enamel - lakier z Biedry za piątaka. Kolor mi się spodobał, to wzięłam :D

Sound'n'Grace
Ostatnio nie było nic muzycznego, czas to zmienić :) Pamiętam, jak chór Sound'n'Grace pojawił się w Mam Talent. Byłam zachwycona ich występem! Kiedy pojawił się ich singiel "Dach", mało nie przewróciłam się z wrażenia. Czekałam na płytę i się doczekałam :) Lubię, jak śpiewa kilka osób, czuć wtedy taką energię :) Dlatego mega przyjemnie oglądało mi się kiedyś Bitwę na Głosy. A tu wybrane piosenki z płyty Sound'n'Grace "Atom":

Against The Current
Od kilkunastu dni chodzi za mną jeszcze piosenka "Brighter". Jak jej słucham, od razu czuję się lepiej :)

Cóż, i to tyle na dzisiaj :) Dajcie znać, jak minął Wasz tydzień :) Ja wciąż użeram się z remontem, końca nie widać. Ale już niedługo taki widok będziemy mieć na wyłączność:
 Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Ale piękny widok! :)
    Czekam w takim razie na lakiery na paznokciach :)
    Sound'n'grace też lubię ;) I ich dach i możesz wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne lakiery :) koniecznie pokaż na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)