sobota, 13 czerwca 2015

Transparentny puder matujący BeBeauty

Hej!
Nie planowałam dzisiaj pisać o kosmetykach, ale nic nie wpadło mi do głowy :( Dlatego pomęczę Was produktem z Biedronki.

Bell, BeBeauty, Transparent mat powder, Transparentny puder matujący, nr 02
Jak już wspominałam w notce o zestawie do brwi, producentem kosmetyków BeBeauty jest Bell. Czasem szafy BeBeauty pojawiają się w Biedronkach i warto do nich zajrzeć, bo produkty kuszą niskimi cenami. Za ten puder zapłaciłam ok. 10 złotych, więc naprawdę niewiele. Wcześniej używałam pudrów z Bell, więc wiedziałam mniej więcej, czego mogę się spodziewać ;) Zależało mi bardzo na lusterku w środku, bo od kiedy noszę puder w torebce, to nie mam ochoty by jeszcze walało mi się tam dodatkowe lusterko.
Puder nie jest typowym białym pudrem transparentnym. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, ma jasny beżowy kolor. Na skórze nie ciemnieje, nie tworzy maski i wygląda bardzo naturalnie. U mnie na twarzy wytrzymuje kilka godzin, najszybciej złazi ze strefy T, dlatego co jakiś czas przypudrowuję to miejsce ponownie. Jeszcze nie natrafiłam na puder (zwłaszcza niedrogi i łatwo dostępny), który wytrzymałby bez poprawek cały dzień ;)
Ogólnie jestem zadowolona z zakupu i na pewno nabędę puder ponownie, jak tylko go zobaczę w Biedrze :D

Macie ten puder? Lubicie pudry Bell?

14 komentarzy:

  1. Rimmel Stay Matte -ok 24 zł ale działa; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też działa :) Stay Matte miałam, pokazywałam go kiedyś.

      Usuń
  2. nie znam go, teraz mam transparentny z miyo i średnio mnie zadowala :) Twój kupię jak skończę swój o ile go dorwę w biedrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z Miyo transparentny sypki, nie bardzo mi przypadł do gustu :D

      Usuń
  3. ja wlasnie dziisja napisalem o innych pudrach ktore kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, ze bebeauty produkuje bell :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie tylko sypkie, a jedynym wyjątkiem jest Rimmel Stay Matte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stay Matte i ja lubię, z sypkich lubię ryżowy :)

      Usuń
  6. Ja mam teraz puder z Catrice, ale efekt matu jest przerażająco krótki. ;) Nie polecam, jakby co! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki, kiedyś może nabędę :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)