niedziela, 7 czerwca 2015

Zakuposski: kwiecień, maj, czerwiec

Cześć!
Dzisiaj post z zakuposkami z ostatnich tygodni. Dawno niczego nowego nie pokazywałam, więc nadrabiam zaległości :)

Buty | Cropp, 9.95 zł
Już od dawna marzyłam o takich butach. W szpilkach chodzić nie umiem, niestety :( A przydałoby się opanować chodzenia na obcasach. Póki co mam buty na koturnach - jestem w nich wyższa, a sylwetka wygląda lepiej. Do tego są szalenie wygodne :)

Torebka | Prezent
Tę torebkę dostałam w prezencie i cieszę się, bo torba Nike wyzionęła ducha, a ja potrzebuję czegoś na co dzień. Ta jest spora, ma uszy i pasek na ramię, a do tego milion przegródek. I fajny kolor na lato :)

Bransoletka | Cropp, 2 zł
Lubię kolorową biżuterię, więc dałam się skusić :D

Puder BeBeauty, Zestaw do brwi BeBeauty, Tusz do rzęs Glam & Sexy Bell | Biedronka, puder i zestaw za ok. 7-8 zł, tusz 10 zł
Już wcześniej polowałam na puder oraz zestaw do brwi, ale te kosmetyki nie pojawiały się w Biedronkach. Jednak BeBeauty (producent Bell) znowu wstawiło swoje szafy i capnęłam za oba produkty. Puder jest całkiem spoko, natomiast zestaw nie za bardzo pasuje kolorystycznie. Do tej maskary postanowiłam wrócić, bo już ją kiedyś miałam. Nadal dobrze się sprawuje :)

Balsam do ust sowa | Biedronka, 6 złotych
Nie mogłam przejść obojętnie obok tego balsamu. Jeszcze go nie używałam, za to sowa już cieszy oko na toaletce :D

Pomadka MySecret My Lips Kiss nr 10 Natural Beauty, Cień do powiek Pierre Rene nr 147 Pastel Nude | Natura, ok. 10 zł za sztukę
Podczas promocji -40% planowałam nabyć tylko ulubiony cień z Pierre Rene, ale rabat był naliczany przy zakupie przynajmniej dwóch produktów. Chwyciłam więc nowość z MySecret i się nie zawiodłam. Lubię takie cieliste kolory, bo zawsze mocno podkreślam oczy, a nie usta. Producent zapewnia, że jest to pomadka mocno nawilżająca, ale ja tego nie zauważyłam.

Maska do włosów Gloria | Real, 5.93 zł
Kiedyś pisałam, że chciałabym wypróbować tę maskę, a to moje drugie opakowanie. Używam jej jako bazy do włosowych eksperymentów (m.in. do maski drożdżowej), bo stosowana solo jest za słaba.

Kuracja wzmacniająca Power Hair Joanna | Real, 7.23 zł
Uwielbiam wszelkie wcierki, a tej jeszcze nie miałam, więc musiałam wziąć :D Nie stosowałam jej jeszcze, za to mogę powiedzieć, że ma wygodny aplikator (taki sam jak w Kuracji Rzepa).

Szampon pokrzywowy Barwa ziołowa, Henna Color nr 11 Burgund Venita | Real, 1.99 i 6.91 zł
Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam słynnych szamponów z Barwy. Fajnie oczyszcza, a do tego zapach mi się podoba :)  Balsam koloryzujący z Venity już kiedyś stosowałam. Co prawda nie jest to prawdziwa henna (ma tylko ekstrakt), ale używam jej do odświeżenia koloru. Dobrze się sprawdza, niedługo napiszę recenzję :)

Pianki koloryzujące 37 Szmaragdowa zieleń i 31 Ognisty wulkan Venita, Odżywka regenerująca Life | SuperPharm, pianki w promocji 5.99, odżywka 8.99 zł
Nie pytajcie mnie, co tu robi ta zieleń :D Po prostu mój facet wrzucił to do koszyka. Całego łba na zielono nie będę farbować, może kiedyś jakieś pasemko :D  Czerwień wzięłam na zapas, bo bardzo często używam tej pianki do farbowania czupryny. Z kolei na odżywkę Life miałam chęć od dłuższego czasu. Skusiła mnie recenzja na jednym z blogów, pewnie w sklepie nigdy nie zwróciłabym na nią uwagi. Ma w składzie parafinę, którą moje włosy bardzo lubią.

Urządzenie do pedicure | Biedronka, 25 zł
Na ten produkt też miałam chęć. Szczęśliwie znowu pojawiły się w Biedronce, więc będę miała okazję wypróbować :)
I to wszystko. Dajcie znać, czy macie któryś z tych produktów i tradycyjnie dajcie znać, co i jak się sprawdza :)
Miłej niedzieli :)

11 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie to urządzenie do stóp z biedronki ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę coś o nim, jak wypróbuję :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne nowości :) ta sowa-pomadka jest słodka ;D i kolorowy pianek do włosów fajne :) będę czekać aż zdecydujesz się na tę zieloną :p chętnie zobaczę jak wychodzą na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, będę królikiem doświadczalnym :D Na pewno się pokażę z tą zielenią :D

      Usuń
    2. No wiesz, ja bym sobie nią pasemka zrobiła, zresztą jeszcze niedawno chodził mi pomysł z kolorowymi pasemkami (fioletowe, pomarańczowe, różowe, żółte i niebieskie), tylko że jest jeden poważny problem, takie pasemka szybko się wypłukują (zwłaszcza przy codziennym myciu głowy, a robiłam u fryzjera czerwone i rude), więc musiałam odpuścić sobie :(

      Usuń
    3. Ogólnie te farby z Venity dość wolno schodzą. Miałam kiedyś jeszcze róż z tej serii i niebieski (na końcówkach). Ten niebieski wyszedł u mnie zielony (na rudych włosach) i baaaardzo długo go miałam. Czerwień też u mnie długo dość wytrzymuje (przy codziennym myciu), chociaż ja co jakiś czas odświeżam kolor. Mam o tyle łatwiejsze zadanie, że mam całe włosy, chociaż nie powiem, chciałabym mieć i pasemka kolorowe :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie bardzo zestaw do brwi - chętnie bym coś więcej o nim poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie naskrobię coś o nim :)

      Usuń
  4. kosmetyki BeBeauty zawsze przyciągają moją uwagę, ale nigdy nie byłam odpowiednio przekonana, żeby kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto wypróbować :) Ja jestem bardzo zadowolona z matowej pomadki. I ten puder nie jest zły :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)