poniedziałek, 27 lipca 2015

Cień do powiek Wet N Wild Suede

Cześć!
Dzisiaj chcę Wam pokazać piękny niebieski cień do powiek. Uwielbiam takie kolory i mam ich trochę w kolekcji. Ale niebieskości nigdy dość! :)

Wet N Wild, ColorIcon Eye Shadow SIngle, E3071 Suede
Uwielbiam takimi kolorami podkreślać dolną powiekę, a czasem wykombinuję makijaż z takim cieniem w roli głównej. Dlatego takie niebieskości z radością witam na pokładzie :) Cień z Wet N Wild dostałam od koleżanki, bo kosmetyki tej firmy ciężko kupić w Polsce. Cieszę się, że mogę wypróbować coś jeszcze oprócz wspaniałej paletki Comfort Zone. Cień jest mega napigmentowany i zawiera niewielkie drobinki brokatu. Nie osypuje się i nie pyli. Najczęściej nakładam go na kredkę Smart Girls Get More i przez cały dzień się na niej trzyma.
Z cienia jestem bardzo zadowolona i jak wpadnie Wam w łapki to polecam wypróbować :)

Macie coś z firmy Wet N Wild? :)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie odcienie w roli kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic z tej firmy, ale kolor cienia świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój kolor, choć ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to jakoś do cieni na moich powiekach nie umiem się przekonać :( a co dopiero takich intensywnych :c

    teraz jest sporo osób, które chcą pisać listy, wystarczy poszukać na instagramie pod #penpalswanted :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah no, jeśli nie czujesz się na siłach, to nie warto :) ale takie fajne rzeczy tworzysz, że bym nie powiedziała, że nie będziesz umieć :D

      Usuń
    2. ważne, że w czymś jesteś dobra :)

      Usuń
  5. Fajny kolor!

    Też nie znam firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pigmentacja i śliczny odcień ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor, bardzo intensywny. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)