środa, 29 lipca 2015

Korektor Bell Multi Mineral

Hej!
Zapraszam dzisiaj na notkę o moim jednym z moich ulubionych korektorów z lubianej przeze mnie firmy Bell.
Bell, Multi Mineral, Anti-age concealer, nr 1
Korektor kupiłam w Biedronce za parę złotych (już nie pamiętam ile, ale niewiele), potrzebowałam czegoś na już i chwyciłam za ten. Skusił mnie ceną i jasnym kolorem. Jak widać po zdartych napisach, mam go już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona. Korektor nie jest co prawda mocno kryjący, ale radzi sobie z moimi przebarwieniami czy zaczerwienieniami. Nieco kiepsko sprawdzał się pod oczami, ale ja mam bardzo ciemne cienie, które do końca ciężko zakryć (pod oczy wolę jednak Wibo Deluxe Brightener) . Trochę jednak je zakrywał i co najważniejsze, nie rolował się, nie ciemniał i pozostawał na swoim miejscu do końca dnia. Ten korektor spełnia moje oczekiwania, więc pewnie jeszcze nie raz wyląduje w mojej kosmetyczce :)

Macie, używacie? :)

19 komentarzy:

  1. nie miałam, ale sprawdzę bo wciąż szukam idealnego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału mu dużo brakuje, ale jak dla mnie jest dobry :)

      Usuń
  2. Ja używam L'oreal true match i jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i niestety ciemniał mi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to czasem w Biedro można perełki dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nie czasem a często :)

      Usuń
  5. Zużyłam go niedawno, w sumie to był fajny, nakładałam go pod oczy i pod łuk brwiowy, jednak zużył mi się bardzo szybko, kiepska wydajność go u mnie skreśla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go mam już kilka miesięcy i dna nie widać :)

      Usuń
  6. Też go lubię, ale u mnie ciemnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic się takiego nie dzieje :D

      Usuń
  7. Ja mam duże cienie pod oczami, więc pewnie nie byłabym do końca zadowolona. Teraz używam Loreala true match i dobrze mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja się na niego skuszę :)

      Usuń
  8. Mam używam i sobie chwalę :) + obserwuje

    zooszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wałsnie musze jakis korektor sobie sprawic:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)