czwartek, 9 lipca 2015

Kuracja ochronna UVA+UVB SPF 50+ Ziaja

Cześć!
Dziś tym razem o czymś do twarzy :) Będzie to post o moim ulubionym kremie z filtrem. Używam go stosunkowo od niedawna, więc będzie to pierwsze wrażenie =)

Ziaja Med, Kuracja ochronna UVA+UVB SPF 50+, Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy
Jak tylko zobaczyłam zbliżające się denko mojego filtra z La Roche Posay, postanowiłam ulec namowom koleżanki i nabyć krem z filtrem. Fundusze miałam dość ograniczone i wybrałam się do Ziaji. Nie wiem dlaczego, to był spontan. Miałam do wyboru 3 wersje kremu: matującą, tonującą i przeciwzmarszczkową. Dwie pierwsze odpadły, więc zdecydowałam się na trzecią. Za produkt zapłaciłam 18 złotych.
Jestem naprawdę mega zadowolona z tego kremu! Niewiele produktów do twarzy się u mnie sprawdza, a ten produkt szczęśliwie mnie nie zapycha. Trochę obawiałam się, że może nie nada się pod makijaż, ale przetestowałam go i jak najbardziej się sprawdza. Stanowi coś w rodzaju "bazy" pod makijaż i wszystko ładnie się na nim trzyma, absolutnie nic nie spływa (przynajmniej u mnie tak jest). Nie wysusza skóry, szybko się wchłania. I co najważniejsze - chroni przed promieniowaniem UVA + UVB. W końcu jestem zadowolona z kremu do twarzy :)
Macie, używacie?

3 komentarze:

  1. Dla mnie wersja matująca to był tłusty smalec, przy nałożeniu ilości przepisowej (ok. 1 ml na twarz) to był koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kiedyś smalec z Babydream :D Dobrze, że nie miałam nawet ochoty na matującą wersję :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)