wtorek, 14 lipca 2015

Odżywka regenerująca Damaged & dry Life

Hej!
Dzisiaj o moim absolutnym hicie. Miałam już masę przeróżnych odżywek, jednak albo po kilku użyciach przestawały się sprawdzać, albo miały przeciętne działanie. Tym razem znalazłam dla siebie coś, co świetnie się sprawdza (w końcu!).

Life, Damaged & Dry, Argan oil & Keratin, Odżywka regenerująca
Odżywkę nabyłam w Super Pharm za 8-9 złotych (400 ml), skuszona parafiną w składzie. Wspominałam już nie raz, że moje włosy kochają parafinę. Obawiałam się olejku arganowego, tylko patrząc na skład zaczęłam się zastanawiać gdzie on jest. Chyba tylko w nazwie.
Produkt zaczęłam testować zanim rozjaśniłam włosy i trochę obawiałam się, że po rozjaśnieniu nie będzie tak super działać. A tu miła niespodzianka! Włosy są miękkie, gładkie, błyszczące, dociążone ale nie za ciężkie i nie pooblepiane. Obawiałam się, że parafina może obciążać włosy, ale nic z tych rzeczy. Nie ma mowy o strąkach (w końcu! :D). Używam jej prawie po każdym myciu i wciąż działa tak samo dobrze.
Jestem zadowolona z tej odżywki i polecam ją, jeśli Wasze włosy lubią parafinę :)

Macie, używacie? A może macie coś innego z firmy Life godnego polecenia? :)

13 komentarzy:

  1. U mnie parafina tylko okazjonalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie mialam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie droga, ciekawa jestem jakby się sprawdziła na moich włosach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne wersje odżywek oraz maski, więc jest w czym wybierać i co testować :)

      Usuń
    2. To myślę, że dobiorę jakiś produkt do moich włosów. A orientujesz się w jakiej cenie są maski do włosów z tej firmy?

      Usuń
    3. Myślę, że nie więcej niż 10 zł :)

      Usuń
  4. Jeśli będę miała okazję, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale z chęcią osobiście poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale poszukuję czegoś, co odżywi moje włosy. Jeśli się na nią natknę to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoje włosy lubią parafinę to warto spróbować :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)