czwartek, 23 lipca 2015

Paletka W7 In the city

Cześć!
Dzisiaj post o nowej paletce w mojej kolekcji. Mam ją od soboty, więc będzie to bardziej pierwsze wrażenie niż recenzja :)
W7, In the city, Natural nudes, Eye colour palette


Kolory na ręku, bez żadnej bazy. Ciężko było mi oddać je na zdjęciu, na żywo wyglądają zdecydowanie lepiej i intensywniej. Na górze: Wigwam, Troy, Brass; na dole: Touch, Autumn, Andrea:
Paletki W7 w metalowych opakowaniach kusiły mnie już od dawna, zwłaszcza te większe. Niestety, nie był mi chyba pisany ich zakup :D Za to gdy zobaczyłam mniejsze paletki In the city oraz In the mood to przepadłam. Mimo że mam mnóstwo różnych palet, to jednak zapragnęłam mieć taką niewielką w metalowym opakowaniu, żeby zabierać ją ze sobą na wyjazdy. Mój wybór padł właśnie na In the city, bo ta kolorystyka przypadła mi do gustu. Paletę kupiłam w sklepie Cocolita za 14.90 zł (swoją drogą polecam ten sklep - zamówienie składałam w piątek rano, a w sobotę rano paczka czekała już w Paczkomacie).
Paleta jest absolutnie piękna. Ma idealne kolory do codziennego makijażu, a i da się nią zmalować coś na wieczór. Można nią wykonać cały makijaż oka, bo jasne cienie też są dobrze napigmentowane i nie trzeba ze sobą targać dodatkowego cienia do wyrównania koloru powieki czy do rozcierania. Cienie na odpowiednio przygotowanej powiece trzymają się cały dzień. Jedyna ich wada to to, że pylą się przy nakładaniu.
Ja z zakupu jestem bardzo zadowolona i chyba pokuszę się o jeszcze jakąś paletkę z tej firmy :D

Macie cienie z W7? Jak się sprawują? :)

19 komentarzy:

  1. Nie miałam paletki cieni z tej firmy, kolory faktycznie bardzo ładne :) idealne do klasycznego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  2. no kolory fajne, ja z w7 mam tylko bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ciekawa tej palety, bo oglądałam ją w naturze; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jej nie widziałam nigdzie stacjonarnie.

      Usuń
  4. Nie miałam jej, ale za taką cenę myślę, że warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ją, choć jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z W7 ale słyszałam wiele dobrego o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam od nich chyba tylko jeszcze brązer, spoko był :)

      Usuń
  7. Kolorystyka mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że cienie mają słabe, chociaż za tę cenę, to można by było spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemna paletka, beże i brązy idealne do neutralnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cocolita to mój ulubiony sklep internetowy, chyba następnym razem włożę do koszyka i tą paletę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę można wypróbować :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne kolory, idealnie sprawdzą się w codziennym makijażu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)