sobota, 18 lipca 2015

Pianka Venita Jasna czerwień | trwałość + analiza składu

Cześć!
Dziś ponownie o genialnym produkcie, jakim jest pianka do włosów firmy Venita. Tym razem napiszę co nieco o trwałości oraz dorzucę analizę składu. O efektach pisałam w tym poście.

Venita, Venita, Trendy Color Mousse, Pianka koloryzująca, 34 Jasna czerwień
Analiza składu:
Aqua (woda), Propane (substancja umożliwiająca rozpylanie produktu), Butane (rozpuszczalnik), Cetrimonium Chloride (substancja kondycjonująca włosy, ułatwia rozczesywanie, wygładza, nadaje połysk; antystatyk; konserwant), Propylene Glycol (humektant), Cocamidopropylamine Oxide (substancja wygładzająca; antystatyk; zwiększa lepkość produktu), PEG-12 Dimethicone (emolient), Panthenol (prowitamina B5; humektant), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (emulgator, substancja usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe ze skóry), 4-amino-3-nitrophenol (barwnik), Basic Red 51 (barwnik), Parfum (kompozycja zapachowa), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), Limonene (substancja zapachowa, imituje zapach skórki cytrynowej), Linalool (substancja zapachowa, imituje zapach konwalii)

Trwałość: 
Zdjęcie z dzisiaj robione telefonem. Włosy świeżo po koloryzacji i laminowaniu Marion, w ostrym słońcu

Na początku przypomnę, że mam włosy rozjaśniane (doszło do tego całkiem niedawno) i z tego powodu wszystko wypłukuje się bardzo szybko. Do tego czerwień ma to do siebie, że szybko znika z włosów, a pianka z Venity nie jest farbą - jest to koloryzacja półtrwała. Nie można więc oczekiwać tego, co po trwałej farbie. Jasna czerwień trzyma się u mnie do max półtora tygodnia, co nie jest takim słabym wynikiem. Kiedyś, po pierwszym rozjaśnianiu, używałam trwałej farby (Garnier Color Naturals) i kolor wypłukiwał się już po dwóch tygodniach. Jestem baaardzo baaardzo zadowolona z tej pianki i polecam Wam wypróbować. Jest w czym wybierać - jest aż 11 kolorów.

Macie, używacie? :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam, ale u Ciebie kolor wyszedł bardzo ładny. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbuję włosy, ale na kolor zbliżony do naturalnego, tyle że cieplejszy, w związku z tym mogę farbować włosy nawet co kilka miesięcy i odrosty są słabo widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra tym robiła pasemka zielone:) świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gadżetem bym tego nie nazwała, ale jest to fajny produkt :)

      Usuń
  5. Również uwielbiam te pianki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale kiedyś chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z kolorem nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)