środa, 5 sierpnia 2015

Biosilk Maracuja Oil

Hej!
Dzisiaj chcę Wam napisać parę słów o serum do końcówek z Biosilk. Zapraszam do czytania :)

Farouk, Biosilk, Nawilżająca regeneracja Maracuja Oil
Produkt zakupiłam w Biedronce - 15 ml za 4.99 zł (można go też dostać w Lidlu i Rossmannie). Bardzo lubię kuracje na końcówki i co jakiś czas kupuję jakąś inną na wypróbowanie. Z tej jestem zadowolona - wygładza i ujarzmia włosy, dzięki silikonom kłaczki wyglądają zdecydowanie lepiej. Nie mówiłabym tu o nawilżeniu czy regeneracji, bo to typowy produkt do zabezpieczania końcówek. Kolejnym plusem jest to, że produkt bardzo przyjemnie pachnie, tak słodkawo. Muszę jednak się przyczepić braku dozownika w buteleczce, bo niekiedy przez ten wielgachny otwór wydostaje się za dużo tegoż mazidła. A niestety, im więcej serum wyląduje na włosach, tym większy przyklap oraz strąki. Przy rozważnym stosowaniu nic takiego się nie stanie. Produkt jest bardzo wydajny, ja go mam, mam, mam i ciągle mam :D
Serum jak najbardziej polecam. Ktoś ma? :D

9 komentarzy:

  1. zwracałam często na to uwagę, ale nigdy się nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam z Biedronki, też byłam zadowolona.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i byłam bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję bez przerwy od kiedy w Biedrze jest - naprawdę działa super i bosko pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dla mnie, bo ja używam do włosów raczej naturalnych kosmetyków; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale kiedyś chętnie stosowałam takie produkty na końcówki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, nie mam dostępu do Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie kiedyś zapoznam się z nim bliżej :) Warto mieć takie silikonowe serum na czarną godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam już 2 opakowanie i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)