wtorek, 4 sierpnia 2015

Chusteczki do usuwania śladów farby ze skóry Accent

Cześć!
Chcę Wam dzisiaj pokazać jednego z moich ulubieńców ostatnich dni. Kiedy tylko zobaczyłam ten produkt w zapowiedziach nowości, wiedziałam, że będzie mój :)

Accent, Chusteczki do usuwania śladów farby ze skóry

Wiem, że dla niektórych taki gadżet jest zupełnie zbędny. Mnie się jednak przyda, chociaż zazwyczaj zabezpieczam skórę tłustym kremem lub wazeliną. Nawet mimo takiego zabezpieczenia zawsze gdzieś się wybrudzę, więc takie chusteczki są dla mnie wybawieniem.
Farbuję włosy na czerwono i testowałam ten oto produkt tylko z takim kolorem. Jestem zachwycona, jak szybko mogę pozbyć się plam po czerwonej piance i że nie muszę tracić czasu na mozolne wycieranie zabrudzonej części ciała. Jedyną wadą jest zapach tych chusteczek, śmierdzą farbą do włosów.
Chusteczki Accent to naprawdę przydatna rzecz przy farbowaniu włosów. Jestem ciekawa, jak spiszą się u Mamy, która farbuje się na ciemniejszy kolor. U mnie działają, z czego bardzo się cieszę :) Można je nabyć w Rossmannach za ok. 7 złotych (6 chusteczek).

Macie, używacie? :)

11 komentarzy:

  1. mnie nie potrzebne, bo nie kładę farby na całą głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja. nie wiedziałam, że coś takiego istnieje.
    świetna sprawa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tymi chusteczkami ;) mnie zapach farby nie przeszkadza, wręcz go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry gadżet dla osob które farbują włosy, jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się nie przyda, ponieważ nie farbuję włosów, ale mojej młodszej siostrze polecę, która farbuje szamponetkami włoski na różowo, niebiesko, zielono :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie farbuję włosów ale jak znowu zacznę to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze się usmaruje farbą i niczym nie mogę tego zmyć. Musze je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa takie chusteczki, przydają się jak będę mamie włosy farbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że piszesz o tym bo pojecia nie miałam że coś takiego jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)