sobota, 1 sierpnia 2015

Rimmel Match Perfection

Hej!
Rzadko piszę o podkładach, bo najzwyczajniej w świecie posiadam aktualnie tylko jeden ;) W najbliższym czasie zamierzam kupić kolejny, ale to dopiero wtedy, gdy skończy mi się ten z Rimmela. Posiadam go jakoś od października/listopada zeszłego roku, więc całkiem długo :)

Rimmel, Match Perfection, 010 Light porcelain
 Jak to zwykle u mnie bywa, ciężko było mi pokazać kolor na zdjęciu. Jak widać, jest bardzo jasny:
Podkład kupiłam w Rossmannie za ok. 25-27 złotych w promocji. Nie mam pojęcia, ile kosztują teraz, bo na stronie Rossmanna jest napisane, że są to produkty już niedostępne. Nie wiem, czy są wycofane na zawsze, czy firma coś będzie zmieniać. W każdym razie cena jak za podkład drogeryjny jak dla mnie spoko :)
Mam co do tego produktu mieszane uczucia. Niby nie zapycha, dość długo pozostaje na twarzy (jeśli go zafiksuję, tkwi cały dzień), dobrze się go rozprowadza i przyjemnie pachnie. Ale z drugiej strony bardzo słabo kryje (producent pisze, że podkład jest kryjący) i trzeba ratować się korektorem. Podkład ma problem z przykryciem moich zaczerwienień (nie są mocne, radzi sobie z tym korektor), nie wspominając o drobnych niespodziankach. A jeśli nałożymy za dużo produktu, może zrobić nam maskę (z moim talentem się zdarzyło ze dwa razy). W sumie tylko czekam, aż mi się skończy i zamierzam kupić coś nowego. Może macie podkłady godne polecenia do 40 złotych? Dajcie mi znać w komentarzach :) Planuję nabyć Revlon Colorstay, ale nie wiem, czy warto :)

Mieliście ten podkład? :D

13 komentarzy:

  1. Ojej, jak słabo kryje to niestety nie jest dla mnie :o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale generalnie nie mam dużo do ukrycia, więc pewnie spełniałby moje oczekiwania :) Ja bardzo lubiłam zawsze Rimmel wake me up, akurat jest w Rossmannie za 33 zł teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Wake me up pewnie się nie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Ten podkład jest zupełnie nie dla mnie, niestety. Zbyt słabo kryje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne odczucie co do tego podkładu, a dodatkowo jak dla mnie jest lekko za różowy. Moim aktualnym ulubieńcem jest True Match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też wydawał różowy, ale wtapia się w twarz i ładnie wygląda :)

      Usuń
  5. Chyba kiedyś miałam okazję spróbować go i u mnie też w ogóle nic nie krył

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam go ale ja narazie nie używam zupełnie podkładów, więc pewnie nawet nie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rimmela wybieram tylko wake me up;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go również w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)