czwartek, 6 sierpnia 2015

Szampony: Care & Go, Romantic, Barwa, BabyDream

Cześć!
Włosowy Tydzień to dobra okazja, by napisać o szamponach. Rzadko piszę o produktach do mycia głowy, no bo w sumie co o nich można napisać? :D Dlatego dzisiaj recenzja zbiorcza czterech szamponów, których miałam okazję używać.
Bohaterowie notki:

Care & Go, Szampon przeciwłupieżowy do wrażliwej skóry głowy
Szampon z Biedronki, który kiedyś bardzo mi pomógł i do którego chętnie wracam. Jest świetny, rozprawia się z łupieżem niemal od razu. Bardzo dawno temu miałam łupież i używałam różnych szamponów, od drogeryjnych do aptecznych. Ten mogę Wam zdecydowanie polecić. Jest niedrogi (ok. 5 złotych za 300 ml) i można go dostać w każdej Biedronce. Mimo silikonu w składzie nie powodował przyklapu, włosy nie przetłuszczały się szybciej. Nie podrażniał skóry głowy. Teraz problemów z łupieżem już nie mam (czasem się zdarza po jakiejś wcierce), ale co jakiś czas myję tym szamponem łeb, bo świetnie oczyszcza.

Romantic, Professional, Szampon, Wygładzanie, Włosy normalne i delikatne, Jedwab
Prawdziwy kolos w tym zestawieniu, bo ma aż 950 ml! Wystarczy go na całe wieki, ja go wciąż mam i mam. Szampon kupiłam kiedyś w Biedrze za 7.50 zł, ale co jakiś czas kosmetyki tej marki się tam pojawiają, więc możecie polować. Skusił mnie właśnie swoją wielką pojemnością. Sam szampon jakoś mnie nie zachwyca - ma SLES, ale nie jest mocno oczyszczający. Nie zauważyłam żadnego "zdrowego wyglądu włosów" (jak deklaruje producent), za to pompka dozuje zbyt mało produktu (trzeba się namachać). No nie wiem, szampon jak szampon, czterech liter nie urywa :)

Barwa Ziołowa, Szampon pokrzywowy do włosów przetłuszczających się
Słynny szampon-hit blogosfery, który u mnie gości po raz pierwszy na półce. Uwielbiam go! Świetnie oczyszcza i pięknie pachnie, tak męsko :D Skóra głowy jest przyjemnie odświeżona, a włosy skrzypią z czystości. Stosuję go raz na jakiś czas (różnie to bywa - czasem dwa razy w tygodniu, czasem raz na tydzień/półtora tygodnia), kiedy łeb potrzebuje porządnego oczyszczenia. Można go dostać w wielu sklepach, sklepikach, kioskach. Ja swój kupiłam w (jeszcze) Realu za 2 zeta (250 ml).

BabyDream, Leichtkamm-Shampoo, Szampon ułatwiający rozczesywanie włosów
Dawno temu, kiedy zaczynałam się interesować pielęgnacją włosów, sięgałam po klasyczny szampon BabyDream. Cieszę się jednak, że firma wypuściła inny wariant. Po tym klasycznym włosy były takie dziwne, poplątane, nieprzyjemne w dotyku, ciągnęły się. Co prawda nie rozczesuję włosów na mokro, a po każdy myciu używam odżywki, jednak odpychało mnie od tamtego szamponu. Wariant, który ułatwia rozczesywanie wolę bardziej. Nie ma już tego wrażenia, że wyjdę spod prysznica z miotłą na głowie, której nie będę mogła rozczesać. Lubię ten szampon za to, że mogę myć nim łeb nawet codziennie, a mojej skórze głowy nic nie będzie, bo jest bardzo delikatny. Można go kupić w Rossmannie za 6 złotych (250 ml).

Dajcie znać, czy mieliście któryś z tych szamponów i co u Was aktualnie się sprawdza :)

9 komentarzy:

  1. znam 3 z nich :) care & go baaaardzo lubię mimo, że nie mam problemów z łupieżem, a jeszcze bardziej lubię wersję z mentolem - fajnie mrozi głowe xd
    Szampony z Barwy też dość często używam lubię ze skrzypem i nawet teraz go mam, bo mam wrażenie że minimalnie pomaga mi z wypadaniem :)
    A z babydream kupiłam niedawno, ale tą drugą wersję - użyłam jej tylko raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak mi się skończy ta wersja Care & Go, to wezmę z mentolem :D
      Ze skrzypem Barwy jeszcze nie miałam, pewnie będę próbować :D

      Usuń
  2. Szampon pokrzywowy wydaje mi się niezły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zmieniam szampony. Chyba ważniejsza jest odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten szampon z Babydream, chyba go wrzucę do koszyka przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, jak się nie sprawdzi można go zużyć do mycia pędzli :D

      Usuń
  5. Care&go znam i Baby dream również ;) reszty niestety nie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)