Pages - Menu

sobota, 20 lutego 2010

Oda do kompa

I oto moja oda, napisana dawno temu na lekcję polskiego ;)

O mój jedyny, o mój wspaniały!
Jedno kliknięcie -
na ekranie czary
robię zakupy i kupuję torty
rezerwuję na tenisa korty
płacę za telefon rachunki
i załatwiam na poczcie inne sprawunki
słucham muzyki w dzień smutny i szary
oglądam seriale i magika czary
Twoja wspaniałość po prostu mnie przerasta
Tyś mój najlepszy przyjaciel - i basta.

O komputerze mój kochany
O kurzu na wiatraku nieokiełznany
I mój procesorku malutki
Wiecznie potrzebujący pobudki
I mój kochany RAM
przy którym ciągle trwam
I myszko, i klawiaturo
w ekranie dziuro
Mój przyjacielu znakomity
Do biurka na zawsze przybity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)