Pages - Menu

środa, 9 maja 2012

Kolorowo




Hej wszystkim. Wciąż żyję i wciąż tworzę, co prawda nie za dużo, bo tylko dla siebie i najbliższych. Zdolności marketingowych nie mam, wciskać wszystkim swych tworów też nie umiem :) Ale takie zdolności są przydatne, nie powiem.
Ostatnio w Pasarcie była wysyłka za darmo, a ja potrzebowałam dosłownie kilku rzeczy, więc dokończyłam swoją bransoletkę:
 

Zamówiłam sobie też różową bazę:

 

W długi majowy weekend porobiłam też kilka drobiazgów:








Natomiast chłopak poprosił mnie o pokrowiec na telefon w żywych kolorach, więc przystąpiłam do pracy:




Natchnęło mnie to do zrobienia czegoś dla siebie:


Nie wiem, kiedy wyprodukuję nową notkę. Nie sądzę, by życie osoby, którą interesują i wałki rozrządu i kosmetyki^^ było ciekawe, więc postaram się wyskrobać coś, kiedy wytworzę jakieś wyrobki.

2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz :)
    Każdy jest interesujący, jeśli tylko ma zainteresowania, bo ma o czym mówić i pisać, więc pisz i się nie przejmuj czy ktoś się zna na wałkach rozrządu. A ja się nie znam, i jestem ciekawa co to :D

    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prace,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)