Pages - Menu

piątek, 19 października 2012

Różowy jako zapowiedź czegoś miłego :)

Hej ;)
Zaczniemy nie od różowego, a od czerwonego :D
Oto torbiszcze marki Atmosphere za całe siedem złotych:


do której postanowiłam podoczepiać dwie rzeczy i oczywiście nie obeszło się bez kwiatka:


i breloka kokardki:


Planuję zrobić oczywiście moje ulubione pompony :D

Wczoraj mój mężczyzna postanowił zrobić mi prezent i przyniósł różowe pudełko. A jeśli jest to różowe pudełko, to tylko zapowiada coś dobrego :D


A w środku - koci portfel! :)


Poza portfelem, pudełko też mi się przyda. Dziś lub jutro ogłoszę candy :D
Miłego piątku ;)


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)