Pages - Menu

wtorek, 5 czerwca 2012

Wszystko na "po sesji"

Hej wszystkim :)

Ostatnio braknie mi doby. Sesja już się zaczęła, do tego obrona, załatwianie spraw, samochody, praca etc... Jedna wielka masakra. Dlatego praktycznie wszystko odkładam na po sesji, a czeka na mnie tyle fajnych spraw...

Wymarzona lektura, o Rajdzie Dakar czeka na przeczytanie :)
Oczywiście postanowiłam też zamówić słynnego Sleeka. Na próbę Au naturel, ale w drodze jest paletka Brights. Nie będę się rozpisywać na temat tych cieni, napisano o nich już wszystko, pewnie i kilka prac naukowych. Jak dla mnie szału nie ma, ale jak widać na zdjęciu poniżej, popaćkałam sobie oczy.
Do tego eye liner w żelu, pędzelek i słynne bibułki.

Bardzo zachwalany przez blogerki micel oraz niezwiązany z kosmetykami odplamiacz do torebki... Wypróbuję. 

 Paczuszka ze sklepu Hebriza. Zamawiałam na allegro bazę pod cienie i gratis dostałam próbkę kremu. Wciąż czeka na odpakowanie.

A jak tam u Was?
:)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. O Dakarze to ja też z chęcią bym przeczytała. Sleeka Naturel bardzo lubię, zwłaszcza jeśli chodzi o pigmentację i też czaję się na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny cień :) Dziękuje za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam jak zbliża się koniec szkoły :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)