Pages - Menu

niedziela, 7 kwietnia 2013

Słodki wiosenny zegarek

Cześć! Wiosna już niedaleko, to już tylko kwestia dni :) Nie mogę się doczekać, bo w tym tygodniu mam urodziny i wyjeżdżam na krótki odpoczynek. Oby już śnieg nie padał :)
Na dziś mam propozycję zegarka na bardzo słodkiej i kolorowej bransolecie.
Tak prezentuje się na ręku :D


Niestety, trochę niewygodnie się go zapina - potrzeba drugiej osoby :)





A Wy lubicie nosić zegarki? Wolicie klasycznie na ręku, czy jako wisiorek, pierścionek?

;*

10 komentarzy:

  1. Ciekawy zegarek :) ja wolę klasyczne, choć w sumie i tak rzadko noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam zapięcie, chłopak zawsze z chęcią pomoże :) wygląda świetnie
    i pasuje do makijażu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i słodziaśny ten zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo osób o tym chce poczytać, także pewnie napiszę niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zegarek, ja zazwyczaj noszę taki zwykły na czarnym pasku, z cyrkoniami Swarovskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście MEGA wiosenny, kolorowy. :D
    Podoba mi się, można nim "ożywić" codzienny strój. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki makijaż muszę wypróbować. :P
      ---------------

      Na zdjęciach i tak mydełko wyszło troszkę ciemniej.:P
      Są osoby, które zawsze będą myślały, że wszystko wiedzą najlepiej. Niestety, trzeba je uświadomić, że każdy ma swój rozum. :D
      Tak, kuferek by się przydał, koniecznie. :D

      Usuń
  7. Zegarek super!
    Kilka dni temu dostałam bardzo podobny, ale cały w kolorze srebra, nie tak bajecznie kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Al on jest cudownyyy! Nie lubię zegarków, ale taki bym mogła nosić,bo kocham bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)