Pages - Menu

wtorek, 4 grudnia 2012

Świąteczne świeczniki

Cześć! Mam dziś wielce udany dzień i w końcu w moim pokoiku zagościło słońce. Mogłam pstryknąć kilka zdjęć, by pokazać Wam moje dwa świeczniki.





Chciałam Wam też zaprezentować swatche paletki Technic Metalix, ale mój autofokus się na mnie wypiął i dałam spokój. Może innym razem mi się uda :D
A teraz znikam. Mam nadzieję, że świeczniki się podobają :D Aż żałuję, że nie mogę "rzucić" jednym na candy...;/

P.S. Kasiek - włóczka kupiona, czapka nadchodzi :D

3 komentarze:

  1. takie niby ocieplacze ;) fajny klimat muszą wprowadzać

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ozdobionych swiecznikow to jeszcze nie widziałam :) Bardzo ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to już się nie mogę doczekać na efekt:) p.s. gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)