Pages - Menu

piątek, 23 marca 2012

Produkcja kurczaków + kolczyk pod Mercem

Hej wszystkim.
Ja oczywiście jak zwykle zorientowałam się w odpowiednim momencie, że niedługo Wielkanoc, więc ruszyłam do pracy, znalazłam chwilę na wyprodukowanie czterech kurczaków.

Zamierzam oczywiście wyprodukować ich więcej. Mama planuje zrobić dekorację, więc się postaram. Kupiłam też koszyczek (widać kawałek na fotce), aby zrobić podobną dekorację, jak rok temu.
Na koniec taka ciekawostka. Postanowiłam (a raczej moja mama) przetestować kolczyk zrobiony przeze mnie. Kolczyk wylądował pod Mercedesem i został przejechany. O dziwo, bigiel jest nienaruszony, a koralik tylko trochę zdarty :)

Tak serio, wszystko wyszło przypadkiem, moja mama ciągle gubi te kolczyki, a są to jej ulubione. Pech chciał, że jeden z nich wylądował pod Mercem :) Ale akurat miałam ostatni koralik i wymieniłam mamie na nowy.
Jeśli chodzi o mnie, wciąż mam młyn. Żyję na wysokich obrotach i nie wiem, kiedy zwolnię. Nie jest łatwo, a ja nie chcę wybierać: albo to, albo tamto.
Miłego weekendu :)

3 komentarze:

  1. Śliczne kurczaczki,mam nadzieję że będzie ich więcej.Kolczyk faktycznie wytrzymały :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki boskie!!!!!!!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w kurczakowym rozmnożeniu.
    Dzięki za zgłoszenie na moje candy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)