Pages - Menu

czwartek, 8 marca 2012

Słodziutko

Moje drogie kochane czytelniczki i obserwatorki :) Notka miała być wczoraj, ale wyszło dziś, więc spóźnione życzenia z okazji naszego święta: dużo szczęścia, radości, miłości i uśmiechu na twarzy :)
Jutro zaczynam czterodniowe praktyki i trochę się denerwuję. Nie widzę siebie jako pilota wycieczek, ale chyba muszę dać radę :) Będę wdzięczna za każdy trzymany kciuk za mnie i za moją babską drużynę :)
Ogólnie mam miesiąc stresów i bankructwa. Muszę dać radę :)
Parę dni temu zrobiłam słodziutki wisiorek. Jedyne, co mi się nie podoba, to krawatka - ale mam tylko takie proste zawieszki:

Uwielbiam gronkowe i multikolorowe wisiorki :)
Obiecałam candy i spełnię obietnicę, jak tylko wrócę z praktyk - muszę skompletować nagrodę :)
Miłego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Też uwielbiam gronka zawieszka wygląda super tak kolorowo w sam raz na wiosnę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)