Pages - Menu

poniedziałek, 27 lutego 2012

Motyl, czyli zapowiedź wiosny

Witam wszystkich. Wróciłam bezpiecznie i szybko z domu. Szkoda, że byłam tak krótko, ale z drugiej strony... Udany wypad :) Wręcz bardzo udany. Niestety, dziś mama przekazała mi bardzo złe wieści, tragiczne i dołujące, no, ale ponieważ jestem cyborgiem to dam radę. Może. Jakoś.
Przy okazji pobytu odebrałam dwie paczuszki: jedną z zamówionymi koralikami, drugą od blogowej koleżanki. Ale tym pochwalę się potem :) Tak, jak jej obiecałam.
Na dziś przygotowałam motylkową zawieszkę dla mojej kochanej mamy. Nic specjalnego, motyl gotowy, musiałam tylko dodać krawatkę. Niestety, nie mam reprezentacyjnej krawatki, ale mama stwierdziła, że jakoś się z tym pogodzi ^^

Oby był zapowiedzią rychłej wiosny! ;)

Podczas pobytu w domu postanowiliśmy się wybrać do pewnego sklepu, więc dopadłam do kosmetyków. Nie widzę sensu w kupowaniu jakichś drogich mazideł, poza tym ja ciągle coś testuję ;) Także mam tusz do rzęs, bardzo pogrubiający:

Oraz naprawdę pięknie pachnący, błyszczący i różowy ;) błyszczyk:


Na koniec dodam, że będę raczej mało aktywna. Jest to spowodowane moimi zobowiązaniami, czyli pracą. Postaram się jednak coś działać :)

pozdrawiam i życzę wszystkim miłego tygodnia :)

1 komentarz:

  1. ten motyl jest niesamowity! pragnę mieć takiego!
    co do balsamu, to musisz nam potem wspomnieć o nim ;) ciekawe czy będziemy mieć podobne zdanie. Trenujesz coś czy tak po prostu aktywna jesteś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)