Pages - Menu

środa, 15 lutego 2012

Nowe zastosowanie filtra stożkowego

Hejka :) Wiem, że wczoraj były Walentynki i w zasadzie powinnam podarować Wam te kwiaty wczoraj, ale cóż - robię to dzisiaj. Oto kwiaty dla wszystkich moich czytelników :)



Pewnie zastanawiacie się (albo i niekoniecznie), w czym te kwiatki stoją. Otóż jest to filtr stożkowy. Pewnie niewiele z Was wie, że mam bzika na punkcie aut, a ostatnio dostałam coś takiego w prezencie. Tak w skrócie, taki filtr montuje się dla dźwięku i lepszej mocy (w zwykłym filtrze powietrze ma większy opór).^^ A ja postanowiłam użyć tego na moje kwiatowe wyrobki i tak to sobie stoi na biurku :) Wiem, że fotki nie są jakieś rewelacyjne, ale nie mam jak na stancji zrobić fajnej fotki, jeszcze jeśli chodzi o te małe wyrobki to ok, ale z większymi jest ciężej. Aj. Aż zatęskniłam za domem, za obiadkami domowymi i mym łóżkiem :D

Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kwiatuszki:) A ten filtr stożkowy, bardzo pasuje jako wazonik.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalny pomysł ;) w ogóle jesteś nieco oryginalna, bo mało dziewczyn interesuje się samochodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa praca! ;) ile można się o drugim człowieku dowiedzieć z bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)