Pages - Menu

piątek, 8 marca 2013

Dwie filcowe kopertówki

Witam Was kobietki w nasze święto :) Szkoda tylko, że większość z nas tylko dziś słyszy "wszystkiego najlepszego", "dziękuję, że jesteś" etc i dostaje kwiatki oraz czekoladki. Mężczyźni powinni dbać o nas codziennie, a my o mężczyzn =)
Dzisiaj moje dwa wyrobki - filcowe kopertówki, jakie ostatnio uszyłam. Nie jest to moja specjalność, ale tak mnie naszło, a poza tym potrzebowałam małej torebki. I tak oto powstały dwie poniższe. Ale to nie wszystko, bo mam jeszcze jedną :) Gdy tylko pogoda pozwoli, zrobię zdjęcie. Niestety, ośnieżyło nas i do mojego pokoju nie dochodzi światło :D

A więc - czerwona filcowa kopertówka z czarną koronką. Miała swój debiut w Filharmonii Wrocławskiej i bardzo pasowała do mojego stroju :) A to czarne coś na ostatnim zdjęciu to lusterko :)


Druga torebka, czyli granatowa filcowa kopertówka z cekinami. Bransoletka z różowej włóczki oczywiście mojego autorstwa.


Wczoraj moja kochana mama postanowiła mi dać wcześniejszy prezent na urodziny - nową prostownicę :) Bo moja poprzednia miała już swoje lata...


A to moje ostatnie zakupy kosmetyczne i jakby nie patrzeć - wszystko z wyprzedaży lub promocji :) Brakuje tylko jednego lakieru. Czy jesteście czegoś ciekawe, coś przybliżyć z poniższych produktów? Na pewno zajmę się w najbliższym czasie firmą Bell :)



Miłego piątku! :)

10 komentarzy:

  1. Ja swojego czasu używałam Bell, ale zawiodłam sie na nim pod jednym względem- stracił przydatność (a w każdym razie zaczął uczulać) sporo przed terminem.. :( Zazdroszcze prostownicy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mama kupiła Ci bardzo dobrą prostownicę :) super prezent!
    aa kopertówki boskie po prostu! jak Ty to wszystko robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to tym lepiej :)
    wyszły Ci naprawdę obłędnie, szczególnie podoba mi się ta czerwona

    OdpowiedzUsuń
  4. ta już w ogóle brzmi czadowo! musisz mi ja pokazać ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. to czekam cierpliwie na jej zdjęcia ;)
    jestem, a o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że możesz :) ja akturalnie zbieram zamówienia z katalogu 4 i będę zamawiać za około 2 tygodnie, ale 3 jest jeszcze ważny, więc z niego też mogę spokojnie jeszcze domówić :) http://www.wroc-avon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. takie próbki są za około złotówkę zazwyczaj :) nie ma próbek każdej szminki bez wyjątku, ale zdecydowana większość :) tylko próbki mogłabym dopiero właśnie w katalogu 4 zamówić

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie jak będziesz miała czas, to sobie przejrzyj na spokojnie i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to lustereczko :) czekam kiedy zaczniesz robić w tym stylu portfele :)
    p.s. usunęłam tą weryfikację :P

    OdpowiedzUsuń
  10. i prawdopodobnie to o nim napiszę jutro recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)